کد خبر : 5486
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
138 views

آماده‌باش کامل اورژانس مازندران در روز طبیعت

آماده‌باش کامل اورژانس مازندران در روز طبیعت

رئیس اورژانس مازندران از آماده باش و استقرار آمبولانس ها در میادین و مکانهای پرتردد و مسیرهای جاده ای برای ارائه خدمات به مردم خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ رضا حبیبی ساروی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: اورژانس مازندران در روز سیزده فروردین  با اعلام آماده باش و استقرار همه

رئیس اورژانس مازندران از آماده باش و استقرار آمبولانس ها در میادین و مکانهای پرتردد و مسیرهای جاده ای برای ارائه خدمات به مردم خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ رضا حبیبی ساروی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: اورژانس مازندران در روز سیزده فروردین  با اعلام آماده باش و استقرار همه امبولانسها در میادین و مکانهای پرتردد و مسیرهای جاده ای، آماده ارائه خدمات به مردم است.

وی همچنین از مردم درخواست کرد که از مصرف قارچ های موجود در طبیعت خودداری کنند و با توجه به شرایط جوی،  نکات ایمنی جهت جلوگیری از مسمومیت با مونوکسید کربن(CO) هنگام استفاده از وسایل گاز سوز و ذغال را در نظر داشته باشند.

رئیس اورژانس مازندران بیان کرد: مردم از استقرار و نصب چادر در مناطق ساحلی رودخانه ها و مناطق کوهستانی به خصوص در مناطق با شیب زیاد و مسیل ها خودداری کنند.

حبیبی ساروی گفت مردم از مسیرهای منتهی به رودخانه ها با داشتن جریان سیل تردد نکنند و از تردد در زمان بارندگی شدید از مسیرهای کوهستانی بعلت امکان ریزش سنگ خودداری کنند.

وی افزود: در هنگام بروز حادثه سریعا با تلفن ۱۱۵ اورژانس تماس بگیرید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.