کد خبر : 5506
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
101 views

آماده باش ۳ بالگرد اطفاء حریق، امداد نجات و اورژانس در آستانه روز طبیعت

آماده باش ۳ بالگرد اطفاء حریق، امداد نجات و اورژانس در آستانه روز طبیعت

با دستور استاندار مازندران، ۳ بالگرد اطفاء حریق، امداد نجات و اورژانس هوایی جهت جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی در سه محدوده شرق، مرکزی و غرب استان مستقر شدند. به گزارش تیتر شمال؛ با دستور سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران، ۳ بالگرد اطفاء حریق، امداد نجات و اورژانس هوایی جهت جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی اعم

با دستور استاندار مازندران، ۳ بالگرد اطفاء حریق، امداد نجات و اورژانس هوایی جهت جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی در سه محدوده شرق، مرکزی و غرب استان مستقر شدند.


به گزارش تیتر شمال؛ با دستور سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران، ۳ بالگرد اطفاء حریق، امداد نجات و اورژانس هوایی جهت جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی اعم از آتش سوزی، تصادفات در جنگل‌ها و محورهای مواصلاتی استان در سه محدوده شرق، مرکزی و غرب استان مستقر شدند.

گفتنی است طی ماه‌های گذشته با پیگیری‌های استاندار مازندران، ۳ فروند بالگرد اطفاءحریق، امداد نجات و اورژانس در عباس آباد، آمل و ساری جهت ارائه خدمات به مردم استان در این سه شهرستان استقرار یافتند.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن روز طبیعت قرار داریم یک فروند بالگرد در شهرستان آمل با همکاری اورژانس این شهرستان آماده فعالیت است و دو فروند دیگر در شهرستان‌های ساری و عباس آباد جهت مقابله با هرگونه حادثه احتمالی  مستقر و آماده فعالیت و خدمت رسانی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.