کد خبر : 5489
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
94 views

انسداد مقطعی آزادراه تهران ـ شمال با افزایش حجم تردد

انسداد مقطعی آزادراه تهران ـ شمال با افزایش حجم تردد

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: در صورت افزایش حجم تردد در آزاد راه تهران- شمال و احتمال کندی ترافیک در داخل تونل‌ها، با اعلام مأموران مستقر در محل این مسیر به صورت مقطعی مسدود خواهد شد. به گزارش تیتر شمال؛ یدالله جهان تاب در گفت و گو با خبرنگار ما با تبریک عید نوروز

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: در صورت افزایش حجم تردد در آزاد راه تهران- شمال و احتمال کندی ترافیک در داخل تونل‌ها، با اعلام مأموران مستقر در محل این مسیر به صورت مقطعی مسدود خواهد شد.


به گزارش تیتر شمال؛ یدالله جهان تاب در گفت و گو با خبرنگار ما با تبریک عید نوروز و روز طبیعت اظهار کرد: به منظور ارتقا ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا پایان روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

جهان تاب، با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز ۱۳ فروردین ماه در محورهای برون شهری استان تصریح کرد: عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، ضدعفونی کننده و کالاهای اساسی (شامل گندم، جو، برنج، سویا، دانه‌های روغنی و …) یا دارای مجوز از پلیس راه از این امر مستثنی است.

وی اضافه کرد: ممنوعیت تردد برای این قبیل وسایط نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ صبح روزهای جمعه ۱۲، شنبه و یکشنبه ۱۲،۱۳ و ۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ و همچنین روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۱۲، ۱۳، ۱۵و ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ تا ساعت ۲۴ همان روز بعد از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای بزرگراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و هرگونه تغییر در اعمال محدودیت ترافیکی منوط به اعلام مأموران پلیس راه در محل است.

جهان تاب یادآور شد: در صورت افزایش حجم تردد در آزاد راه تهران- شمال و احتمال کندی ترافیک در داخل تونل‌ها، با اعلام مأموران مستقر در محل این مسیر به صورت مقطعی مسدود خواهد شد.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از روز جاری تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ صبح روزهای ۱۳،۱۴و ۱۴ فروردین ماه تا ساعت ۲۴ همان روز از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و هرگونه تغییر در اعمال محدودیت ترافیکی منوط به اعلام مأموران پلیس راه در محل است.

جهان تاب با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه اظهار داشت: تردد انواع تریلرها از ساعت از ساعت ۶ صبح روز جاری تا ساعت ۲۴ روزهای جمعه، شنبه و یک شنبه ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه از مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.