کد خبر : 5492
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
118 views

برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد در آمل

برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد در آمل

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام عبدالله موحد و امام علی حبیبی در آمل برگزار می‌شود. به گزارش تیتر شمال؛ حسن رنگرز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به میزبانی آمل در برگزاری مسابقات بین‌المللی جام عبدالله موحد و امام علی حبیبی گفت: در بهار امسال میزبان سه تورمنت

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام عبدالله موحد و امام علی حبیبی در آمل برگزار می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ حسن رنگرز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به میزبانی آمل در برگزاری مسابقات بین‌المللی جام عبدالله موحد و امام علی حبیبی گفت: در بهار امسال میزبان سه تورمنت در رشته کشتی سطح بین المللی در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه جام جهان پهلوان تختی به عنوان جدی ترین رقابت های رسمی بین المللی در رشته کشتی ورزش اول کشور در تنکابن خواهیم داشت، عنوان کرد: در دهه سوم خردادماه برگزار خواهد شد، رقابت های جام شهید هاشمی نژاد در بهشهر مانند سنوات گذشته خواهیم داشت و در آمل رقابت های جام الیما، برگداشت پهلوانان عبدالله موحد و امام علی حبیبی را برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: با توجه به افتخارات بی‌نظیری که شهرستان آمل در چند سال گذشته کسب کرده و به عبارتی برند شهرهای المپیکی را به خود اختصاص داده و با عنایت به اراده‌ای که در مجموعه آمل از ارگان ها و شرکت های خصوصی مانند هراز وجود دارد، مسابقات خوبی را پوشش خواهیم داد.

وی از میزبانی آمل در رقابت های کشتی بین المللی در اردیبهشت امسال خبر داد و افزود: با هدف و نگاه استمرار موفقیتهای بی نظیر کشتی شهرستان آمل در دهه سوم اردیبهشت ماه سال 1401 رقابت‌های جام بین المللی را در رده سنی نوجوانان در رشته کشتی آزاد این شهرستان آمل میزبان این تورمنت خواهد بود.

رنگرز کشتی آمل را پویا و روبه جلو دانست و خاطرنشان کرد: یکی از الزامات  تداوم این پویایی و به نوعی حرکت رو به جلویی کشتی آمل برگزاری و میزبان رقابت‌های بین‌المللی است که شرایط شهرستان، اراده جمعی و ظرفیت‌ها این دورنما را ایجاد می کند که میزبانی شایسته ای را داشته باشیم.

وی آمل را یکی از شهرهای خاص المپیکی خواند و اظهار کرد: فدراسیون کشتی و هیئت کشتی استان در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر رقابت‌ها در ابعاد کیفی و کمی تلاش می کنند تا مسابقات خوبی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: حضور کمی تیم ها را در این رقابت‌ها داشته باشیم، اولین دوره  است و نگاهمان این است که ساز و کار و مکانیسم مستقر کنیم تا این تورنمت را هر ساله در تقویم فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.