کد خبر : 5483
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
95 views

پایبندی ملت ایران به ارزش‌های «انقلاب اسلامی» دشمن را سرنگون کرد

پایبندی ملت ایران به ارزش‌های «انقلاب اسلامی» دشمن را سرنگون کرد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ملت ایران پس از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی مانده‌اند و دشمنان روز‌به‌روز رو به افول می‌روند. به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری یکی از فلسفه‌ها و دستاوردهای روزه را تقوا دانست و با

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ملت ایران پس از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی مانده‌اند و دشمنان روز‌به‌روز رو به افول می‌روند.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری یکی از فلسفه‌ها و دستاوردهای روزه را تقوا دانست و با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: باید در روزهای پایانی ماه شعبان، استغفار و دعا و برای ورود به ماه خدا خود را آماده کرد.

وی با تاکید بر اینکه برای رفتن به مهمانی و ماه خداوند باید تقوای الهی داشت، افزود: خداوند متعال به احترام ماه رمضان، بسیاری را از آتش نجات می‌دهد و رها می‌کند از این رو عبادت ماه شعبان مقدمه‌ای برای ورود به ماه رمضان است.

امام جمعه ساری با اشاره به حرمت ماه مبارک رمضان یادآور شد: در این ماه نه تنها حرمت شکنی نکنیم بلکه به دیگران نیز اجازه حرمت شکنی نکنیم در حالی که برخی مواقع در جامعه شاهد حضور افراد بی حجاب و حرکت شکن‌ها در جامعه هستیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه در نیمه شعبان فضاسازی مناسبی در شهرها نداشتیم، افزود: فضاسازی مناسبی برای ماه رمضان در شهرها صورت گیرد و فضاسازی باید ضابطه مند شود.

امام جمعه ساری خواستار نظارت جدی مسئولان بر بازار و اصناف شد و گفت: سرکشی از بازار و نانوایی‌ها توسط نهادها و دستگاه‌های ذیربط جدی گرفته شود.

وی روز طبیعت را گرامی داشت و گفت: طبیعت مادر و ناموس محسوب می‌شود و نباید آن را کثیف و نابود است زیرا حفظ طبیعت فرهنگ محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین توجه به ارزش‌های والای انسانی را در زندگی ضروری دانست و گفت: طبیعت جای عبادت و تقویت ایمان است نه گناه و باید از طبیعت درس خداشناسی بگیریم نه آنکه بساط گناه را در طبیعت باز کنیم زیرا زیبنده انسان مؤمن نیست.

وی با عنوان اینکه روز طبیعت امسال روز قبل از ماه رمضان و استقبال از آن است، گفت: طبیعت گردی منافاتی با روزه گرفتن ندارد و می‌توان بساط افطار را در طبیعت پهن کرد.

محمدی لائینی همچنین روز ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت و گفت: در ابتدای قرن گذشته پایه‌های استبداد و استعمار در کشور کوبیده شده بود ولی در اواسط قرن گذشته و ۲۲ بهمن ۵۷ استبداد در کشور ریشه کن شد و اولین کار حضرت امام راحل، نظام سازی بود.

امام جمعه ساری یادآور شد: مردم در ۱۲ فروردین به جمهوری اسلامی رأی دادند که تبلور اراده مردم و انجام احکام دین اسلام و خداوند به شمار می‌رود و شهدای ما برای جمهوری اسلامی شهید شدند و مسئولانی که درست خدمت کردند سبب رشد مملکت شدند و نقص و نارسایی‌ها ناشی از قصور برخی مسئولان است.

وی بااشاره به مسائل رخ داده در بازی فوتبال در مشهد مقدس گفت: متأسفانه دست‌هایی در این زمینه نقش داشتند که باید شناسایی و برخورد شوند.

این مسئول پیشرفت و توسعه را دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی برای کشور دانست و گفت: اگر از روز اول درست انتخاب کنیم شاهد برخی مشکلات نخواهیم بود و با بدانیم که معیار در انتخاب، جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: به آمریکا و ایادی آنها می‌گوئیم که ملت طی ۴۳ سال به جمهوری اسلامی خدمت کردند و هیچ گاه دست از نظام مقدس جمهوری اسلامی برنخواهند داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.