کد خبر : 5541
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۴۹
80 views

کلنگ‌زنی آغاز احداث ۷۴۵ واحد مسکونی در ۶ شهر مازندران

کلنگ‌زنی آغاز احداث ۷۴۵ واحد مسکونی در ۶ شهر مازندران

آئین متمرکز کلنگ‌زنی آغاز احداث ۷۴۵ واحد مسکونی در ۶ شهرستان مازندران در روستای خنارآباد ساری برگزار شد. به گزارش تیتر شمال؛ آئین متمرکز کلنگ‌زنی آغاز احداث ۷۴۵ واحد مسکونی در ۶ شهرستان استان مازندران با حضور سردار  سیاوش مسلمی  فرمانده سپاه کربلا و  رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، محمدعلی نوبخت فرماندار

آئین متمرکز کلنگ‌زنی آغاز احداث ۷۴۵ واحد مسکونی در ۶ شهرستان مازندران در روستای خنارآباد ساری برگزار شد.


به گزارش تیتر شمال؛ آئین متمرکز کلنگ‌زنی آغاز احداث ۷۴۵ واحد مسکونی در ۶ شهرستان استان مازندران با حضور سردار  سیاوش مسلمی  فرمانده سپاه کربلا و  رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری و سایر مسؤولان مربوطه در روستای خنارآباد ساری برگزار شد.

این واحد‌های مسکونی در قالب فاز اول نهضت ملی مسکن دولت مردمی سیزدهم به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در شهرستان‌های ساری، نکا، جویبار ، فریدونکنار، سیمرغ و  کلاردشت ظرف مدت دو سال ساخته خواهد شد.

سردار سیاوش مسلمی  فرمانده سپاه کربلا در این مراسم اظهار کرد: آئین کلنگ‌زنی ۷۴۵ واحد مسکن ملی را امروز با کمک اداره‌کل راه و شهرسازی طی تفاهم‌نامه‌ای و به‌منظور کمک برای ارزان‌سازی برای قشر محروم جامعه در دستور کار قرار داریم.

وی با بیان اینکه سپاه کربلا در این موضوع ورود پیدا کرده و به کمک دولت آمده است، گفت: در فاز نخست در ۶ شهرستان ۷۴۵ واحد مسکن ملی را قرار است توسط بسیج سازندگی است با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی به‌صورت ویژه با بهره‌گیری از ظرفیت اداره کل راه و شهرسازی استان ساخته شود.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه مدت زمان ساخت این پروژه حدود دو سال در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های سپاه کربلا، مجموعه بسیج و نهادها و ارگان‌ها بتوانیم این مسکن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بهترین مواد و مصالح تحویل صاحبان اصلی آنان دهیم.

رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه در استان ساخت سالانه ۳۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن برای استان در نظر گرفته شد، اظهار کرد: تمام تلاش خود را در قالب برنامه جامع و هدفمند به کار می‌گیریم که هم بتوانیم نیازهای مرتبط با مسکن را به بهترین نحو مشخص کنیم و یک برنامه جامع و براساس آمایش مشخص را برای تولید مسکن آماده کنیم.

وی افزود: تحقق  این امر تا پیش‌نیاز از جمله تامین زمین که در این زمینه نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها هستیم و با بسیج امکانات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین، تایید کاربری و تغییر کاربری زمین انجام می‌دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی برای تامین اعتبار این پروژه‌، بیان کرد: در این زمینه افرادی که از وضعیت درآمدی پایینی برخوردار هستند تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن صاحب مسکن شوند.

این مسؤول ادامه داد: موضوع مهم دیگر حل مشکل انشعاب آب، برق و گاز و حل مجوزهایی برای ساخت و بهره‌برداری و تخفیف‌هایی که باید در دولت به‌منظور ایجاد انگیزه داشته باشیم.

علیخانی خاطرنشان کرد: نکته مهم این بوده به دنبال برنامه‌ای برای انتخاب پیمانکاران و سرمایه‌گذارانی که در ساخت به ما کمک کنند، هستیم و این برنامه کلی است.

وی با اعلام اینکه آغاز این پروژه نقطه شروعی در راستای نهضت ملی مسکن با شروع سال جدید است، تصریح کرد: این پروژه به‌عنوان مهم‌ترین و استراژیکی‌ترین برنامه ما در سال ۱۴۰۱ است که کلنگ‌زنی شد و  امیدواریم بتوانیم در زمان مناسب و در موعد مقرر و با بهترین کیفیت کلید این خانه‌ها را به دست صاحبان و نیازمندان برسانیم.

  • منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.