کد خبر : 5586
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۰۴
101 views

دولت آیین‌نامه‌های اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان را تدوین کند/پرداخت معوقات رتبه‌بندی از شهریور ۱۴۰۰

دولت آیین‌نامه‌های اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان را تدوین کند/پرداخت معوقات رتبه‌بندی از شهریور ۱۴۰۰

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در زمینه رتبه بندی معلمان کار خود را انجام داده و امروز نوبت دولت است تا آیین نامه اجرایی این قانون مهم را تدوین و آن را برای اجرا آماده کند. به گزارش تیتر شمال؛ رضا حاجی‌پور در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در زمینه رتبه بندی معلمان کار خود را انجام داده و امروز نوبت دولت است تا آیین نامه اجرایی این قانون مهم را تدوین و آن را برای اجرا آماده کند.


به گزارش تیتر شمال؛ رضا حاجی‌پور در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به ابلاغ قانون رتبه بندی معلمان اظهار کرد: دولت برای بهره مندی قشر پرتلاش معلمان باید در کمترین زمان آیین نامه اجرایی را تنظیم و احکام معلمان را برپایه این قانون  ابلاغ کند.

حاجی پور با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی اعتبار این قانون در بودجه ۱۴۰۱ را مصوب کرده است، افزود: سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش باید زمان اجرا و پرداخت معوقات آن را از شهریور سال ۱۴۰۰ محاسبه کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: موضوع دیگر بحث رتبه بندی معلمان است که در این زمینه مجلس کار خود را انجام داده و امروز نوبت دولت است تا آیین نامه اجرایی این قانون مهم را تدوین و آن را برای اجرا آماده کند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کنار سایر موضوعات مطرح شده موضوع تعیین تکلیف معلمان غیررسمی آموزش و پرورش نیز مطرح است که در این زمینه طرحی از سوی کمیسیون آموزش مجلس به زودی راهی صحن علنی مجلس می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین موضوعات بحث بازگشایی مدارس و آموزش حضوری است، افزود: تأکید کمیسیون جبران افت تحصیلی ایجاد شده در میان دانش آموزان در نظر داشتن اولویت نخست یعنی حفظ سلامتی آنان است.

این مسئول ادامه داد: مبنای تصمیم گیری برای آموزش حضوری یا غیرحضوری، ستاد ملی مقابله با کرونا است و حرف آخر در این زمینه ستاد ملی می‌زند.

حاجی پور یادآور شد: کلیه لوازم بهداشتی از جمله ماسک، مواد ضدعفونی، تب سنج و شوینده از طریق وزارت بهداشت باید در اختیار مدیران مراکز آموزشی قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.