کد خبر : 5596
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
97 views

مبارزه با قانون‌شکنان دانه‌درشت به دور از هرگونه ملاحظات سیاسی

مبارزه با قانون‌شکنان دانه‌درشت به دور از هرگونه ملاحظات سیاسی

نماینده ویژه استاندار در مبارزه با جنگل‌خواری، کوه‌خواری و تعرض به منابع طبیعی گفت: مبارزه با هنجار شکنان دانه درشت در دستور کار قرار دارد و این مبارزه به دور از هرگونه ملاحظات سیاسی در این استان صورت خواهد پذیرفت و همگان باید پاسخگو باشند. به گزارش تیتر شمال؛ ناصر اکبرزاده در جلسه کارگروه پیشگیری

نماینده ویژه استاندار در مبارزه با جنگل‌خواری، کوه‌خواری و تعرض به منابع طبیعی گفت: مبارزه با هنجار شکنان دانه درشت در دستور کار قرار دارد و این مبارزه به دور از هرگونه ملاحظات سیاسی در این استان صورت خواهد پذیرفت و همگان باید پاسخگو باشند.


به گزارش تیتر شمال؛ ناصر اکبرزاده در جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با تفکیک و تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان بابل در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم بر پایه قانونمداری شکل گرفته و با کسی امضای اخوت و برادری نبسته است، اظهار کرد: زیر هیچ فشار سیاسی نخواهد رفت و همگان در برابر قانون برابر خواهند بود.

اکبرزاده بیان کرد: هدف از برگزاری چنین کارگروهی حفظ صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی از غرب تا شرق مازندران و مبارزه با دانه درشت‌های قانون شکن وحفظ حقوق بیت المال مردم است و در گام نخست مبارزه با هنجار شکنان دانه درشت در دستور کار قرار دارد و این مبارزه به دور از هرگونه ملاحظات سیاسی در این استان صورت خواهد پذیرفت و همگان باید پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: کمبود امکانات در نظام مقتدر جمهوری اسلامی معنی ندارد و با توجه به همدلی بین سه قوه، هر نوع دست درازی به اراضی ملی قطع می‌شود.

نماینده ویژه استاندار در صیانت از اراضی ملی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: باید تعاملات و ارتباطات دستگاه‌های متولی با یکدیگر بیشتر شودتا در جهت اقنای افکار عمومی تریبون به نفع نظام جمهوری اسلامی باشد.

اکبرزاده از بخشداران ومسئولان امر خواست تا اشرافیت بیشتری نسبت به حوزه مأموریتی خویش داشته باشند واگر تخلفی در حوزه مدیریتی صورت گیرد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

*انتقاد از موروثی شدن جنگل‌های بابل

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران – ساری با انتقاد از موروثی شدن جنگل‌های بندپی شرق و غرب شهرستان بابل به دلیل ساخت وسازهای بی رویه گفت: متأسفانه ۸۰ درصد پوشش جنگلی این مراتع به علت ادعای موروثی بودن از بین رفته است و این مسئله در سال‌های اخیر فاجعه زیست محیطی را به دنبال داشته است.

مجید ذکریایی تصریح کرد: برای دفاع از بیت المال همگان مسئول هستند و نباید هیچ مسئولی برای حفظ کرسی خود سکوت کند و نباید مسئول وظیفه شناس هم مورد تهدیدهای سیاسی قرار گیرد.

ذکریایی افزود: در حال حاضر ۳۶ فقره حکم منابع طبیعی بلاتکلیف باقی مانده است که باید بدون ملاحظات سیاسی اجرایی شود و اجرای قانون به دور از هرگونه ملاحظات سیاسی و با عزم ملی برای حفظ منافع مردمی وجلوگیری از خیانت به منابع طبیعی صورت بگیرد.

*ساخت قارچ گونه در اراضی ملی نتیجه تبعیض در اجرای قوانین است

فرماندار بابل نیز بیان کرد: نباید در تغییر کاربری تبعیض صورت بگیرد و باید قانون برای همگان یکسان اجرا شود.

قاسم عزیززاده گرجی عنوان کرد: ساخت قارچ گونه در اراضی ملی نتیجه تبعیض در اجرای قوانین در ادوار گذشته بوده است که باید مسئولین امر پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت دهیاریها در روستاها اولین گام دولت در جهت حفاظت از منابع طبیعی است وباتوجه به تفویض اختیارات دهیاران در روستاها باید پاسخگو امور باشند.

فرماندار بابل در پایان از متولیان امور خواست تا در بازه زمانی مشخص خروجی این کارگروه در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.