کد خبر : 5593
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
94 views

میرزایی: سواحل آزادشده در مازندران نباید رها شود

میرزایی: سواحل آزادشده در مازندران نباید رها شود

فرمانده انتظامی مازندران گفت: حدود ۴۸۰ کیلومتر از نوار ساحلی دریای مازندران به طور کلی آزاد شده، باید مشخص شود که متولی ساحل چه نهاد یا سازمانی است که شرایط امنیتی و مسائل مربوط به آنها نیز تعیین تکلیف و برنامه ریزی شود. به گزارش تیتر شمال؛ سردار مرتضی میرزایی در مراسم تودیع و معارفه

فرمانده انتظامی مازندران گفت: حدود ۴۸۰ کیلومتر از نوار ساحلی دریای مازندران به طور کلی آزاد شده، باید مشخص شود که متولی ساحل چه نهاد یا سازمانی است که شرایط امنیتی و مسائل مربوط به آنها نیز تعیین تکلیف و برنامه ریزی شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار مرتضی میرزایی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آمل اظهار کرد: امنیت و سلامت دو مقوله ای است که اگر نباشد، فعالیت روزمره دچار مشکل می شود، اگر سلامت جامعه به خطر بیفتد مابقی فعالیت جامعه به خطر می افتد، اگر در همه زمینه ها توسعه داشته باشیم، سلامت نداشته باشیم، به مشکل برخواهیم خورد همانطور که اهمیت این موضوع با وجود کرونا برای مردم دنیا مشخص شد.

وی با بیان اینکه نبود امنیت چالشی برای شهروندان خواهد بود، عنوان کرد: اگر همه پیشرفت ها را داشته باشیم، امنیت نباشد نمیتوان کاری انجام داد، اتفاقی که در مشهد افتاد هرچند توطئه بود ولی حس ناامنی ایجاد کرد.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: واقعیت جامعه این است اگر این دو نباشد، زندگی دچار چالش خواهد شد و این زمانی موثر می شود که مردم هم پای کار باشند.

وی ادامه داد: در حوزه سلامت فقط وزارت بهداشت فعالیت نداشت، در وهله اول این مردم  بودند که خودشان پای کار آمدند و مشارکت مردمی در ایجاد و فراهم کردن اینکه سلامت را به جامعه بازگردانند نقش مهمی دارد، در بخش امنیت هم نیروی انتظامی نمیتواند به تنهایی امنیت را به کشور برگردانند بدون اینکه مردم پای کار باشند قطعا
همراهی و حضور مردم تاثیر بسزایی دارد.

میرزایی با تاکید اینکه هشت سال دفاع مقدس کمک و همدلی مردم را در رفع موانع اثبات کرد، یاداور شد: در دفاع هشت ساله مردم پای کار بودند و همراهی کردند با نیروهای مسلح در نیروی انتظامی هم اگر مردم در حوزه های مختلف مردم باید همراهی کنند، به عنوان مثال؛ در عفاف و حجاب از خانواده ها نشات میگیرد و به جامعه تسرعی پیدا می کند، اگر همه تلاش کنیم اما خانواده ها کاری نکنند، همچنان چالش خواهیم داشت،  حضرت اقا فرمودند تهاجم فرهنگی و در زمانی گفتند شبیخون خوردیم، اما متاسفانه بجای اینکه مردم را پای کار بیاوریم، امروز همه ما بسیج شدیم عفاف و حجاب را در این وضعیت نگهداریم.

وی با اشاره به آزادسازی سواحل، بیان کرد: با توجه به پوشش دادن ۳۰ نقطه ساحلی در طرح سواحل شاهد مشکلات غرق شدن و برخی مشکلات بودیم ولی هم‌اکنون با آزادسازی 480 کیلومتری از سواحل مازندران باید متولی ساحل مشخص شود تا چه نهاد و ارگانی است که شرایط امنیتی و طرح سواحل و دیگر مسائل تعیین تکلیف شود.

فرمانده انتظامی افزود: ما متولی مشخصی در این خصوص نداریم، همه مسئولیت دارند در قبال موضوعاتی که اتفاق می افتد و اگر این همراهی نباشد هیچ کس نمیتواند به تنهایی کاری کند.

وی با بیان اینکه نیت الهی و خدمتگذاری به مردم باید در راس کار باشد، خاطرنشان کرد: خداوند از ما راضی خواهد شد و در نیت الهی، هیچ ارگانی به تنهایی نمیتواند امنیت و ‌…انجام دهد و باید گروهی و با همدلی باشد.

فرمانده  انتظامی مازندران در پایان در توصیه به همکاران اش تصریح کرد: فاصله گرفتن از مردم نتیجه ای جز خسران ندارد، پیگیری و نظارت بر عملکرد بر نیروها که تخلفی نکنند، داشتن برنامه های دقیق نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنند، اولویت ها را دسته بندی و براساس ان کار انجام دهند.

دراین مراسم ذات الله رضوانی فرمانده سابق انتظامی شهرستان آمل بازنشسته و تجلیل و علی داداش تبار به عنوان فرمانده جدید انتظامی آمل معارفه شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.