کد خبر : 5599
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
99 views

دشمن به‌دنبال اختلاف‌افکنی قومی و مذهبی است/رزمایش کمک مومنانه؛ مظهر انسانیت و ایثار

دشمن به‌دنبال اختلاف‌افکنی قومی و مذهبی است/رزمایش کمک مومنانه؛ مظهر انسانیت و ایثار

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به حادثه اتفاق افتاده در حرم رضوی و شهادت و مجروح شدن چند طلبه، گفت: در این چند روز برای دو نفر از علما اهل سنت و سه نفر از روحانیت شیعه توسط همین عوامل تکفیری و وهابی چنین حوادثی اتفاق افتاده و دشمن می‌خواهد جنگ فرقه‌ای و

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به حادثه اتفاق افتاده در حرم رضوی و شهادت و مجروح شدن چند طلبه، گفت: در این چند روز برای دو نفر از علما اهل سنت و سه نفر از روحانیت شیعه توسط همین عوامل تکفیری و وهابی چنین حوادثی اتفاق افتاده و دشمن می‌خواهد جنگ فرقه‌ای و مذهبی راه بیندازد و کشور را ناامن نشان دهد.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در رزمایش کمک مومنانه تهیه و توزیع 2 هزار بسته معیشتی که به مناسبت ماه مبارک رمضان در حسینیه شهر طبقده از سوی سپاه میاندورود برگزار شد، اظهار کرد: از اینکه شرایط کرونایی بهتر شد و توانستیم در مساجد برای عبادت و کمک مومنانه جمع شویم خدا را شکر می‌کنیم امیدواریم در آینده نیز شرایط بهتر شود و بتوانیم در شب‌های قدر نیز شاهد حضور مردم در مساجد باشیم.

وی با اشاره به آغاز سال جدید، بیان کرد: احسن الحال نمی‌شود مگر با ظهور امام زمان عج ولی حال مساعدتر نسبی را با رونق معنویت، شکرگزاری از خدا داشته باشیم و امیدوارم سال سلامتی، فراوانی نعمت، پیشرفت امور و رشد کشور در ابعاد مختلف باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه مظهر انسانیت، گذشت و ایثار است، گفت: هر جا این ویژگی ها وجود دارد آنجا زیباست خودپسندی، خودمحوری و کمک نکردن به فامیل و همسایه مظاهر شیطانی است و خداوند دوست ندارد.

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه دشمنان و ضد انقلاب از کمک مومنانه ناراحت هستند، تصریح کرد: یکی از دستورات دین به انسان‌های متمکن این است که نیکی کن همانطور که خدا به تو نیکی کرده است.

وی با اشاره به حادثه اتفاق افتاده در حرم رضوی و شهادت و مجروح شدن چند طلبه، خاطرنشان کرد: در این چند روز برای دو نفر از علما اهل سنت و سه نفر از روحانیت شیعه توسط همین عوامل تکفیری و وهابی چنین ماجراهایی اتفاق افتاده و دشمن می‌خواهد جنگ فرقه‌ای و مذهبی راه بیندازد و کشور را ناامن نشان دهد و دولت انقلابی را به ناکارآمدی برساند و ما باید حواسمان باشد.

وی با اشاره به اعلام انزجار علمای شیعه و سنی از این دو اتفاق، تاکید کرد: مردم ما بیدار و هوشیار هستند و در زمین دشمن بازی نمی‌کنند و دارای بصیرت هستند و در عین این که این جریانات را شدیدا محکوم می‌کنیم، خواستار مجازات عاملین این جریانات هم هستیم.

امام جمعه ساری تصریح کرد: می‌خواهند جنگ شیعه و سنی راه بیاندازند دشمنان امروز از همه راه‌ها دارند وارد می‌شوند برای ناکارآمد نشان دادن این دولت، هر چه از دولت لیبرال خسارت دیدیم از این دولت کارآمدی نبینیم و دشمن به‌دنبال این هدف است و باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.