کد خبر : 5606
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
143 views

پیشنهاد اجرای طرح‌دریا از اردیبهشت ماه در مازندران/ فعالیت داوطلبانه ۱۰۰ ناجی غریق در نوروز

پیشنهاد اجرای طرح‌دریا از اردیبهشت ماه در مازندران/ فعالیت داوطلبانه ۱۰۰ ناجی غریق در نوروز

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اعلام اینکه پیشنهاد اجرای طرح‌دریا از اردیبهشت ماه داده شد، گفت: امسال ۱۵ نفر از غرق شدن در دریای مازندران نجات یافتند و همچنین دو تن در دریا غرق شدند. به گزارش تیتر شمال؛ نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به اینکه

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اعلام اینکه پیشنهاد اجرای طرح‌دریا از اردیبهشت ماه داده شد، گفت: امسال ۱۵ نفر از غرق شدن در دریای مازندران نجات یافتند و همچنین دو تن در دریا غرق شدند.


به گزارش تیتر شمال؛ نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به اینکه طی تعطیلات نوروزی امسال ۱۰۰ نفر از نیروهای نجات غریق استان به‌صورت داوطلبانه در طول نوار ساحلی استان حضور داشتند، اظهار کرد: با توجه به حضور مسافران و از سویی آزادسازی سواحل بحث راهنمایی و هشدار پرهیز از شنا در دریا و ورود به نقاط حادثه‌خیز ساحل را در دستور کار داشتند.

وی با بیان اینکه امسال ۱۵ نفر از غرق شدن در دریای مازندران نجات یافتند، گفت: همچنین دو تن در دریا غرق شدند که یک مورد خانم و مورد دیگر کودک ۷ ساله و هر دو حادثه در بابلسر بوده است.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران اضافه کرد: این کودک ۷ ساله روز هشتم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ در دریا ناپدید شد که بعد از گذشت ۷ روز، جسد وی روز گذشته پیدا شد.

کریمیان بیان کرد: باتوجه به در پیش بودن روزهای گرم برنامه‌ریزی برای استقرار نیروهای نجات غریق، در دستور کار قرار دارد.

وی با پیشنهاد اینکه ناجیان غریق از ۱۰ اردیبهشت ماه در دریا مستقر شوند، تصریح کرد: باتوجه به حضور مسافران انتظار بر این است شاهد حضور مسافران بیشتری در استان باشیم.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در پایان گفت: موضوع مهم این بوده باتوجه به آزادسازی سواحل قبلا ۹۰۰ ناجی غریق در طول نوار ساحلی به کارگیری می‌شدند ولی اکنون نیاز به یک‌هزار و ۶۰۰ ناجی غریق است که ضرورت دارد برنامه‌ریزی در این زمینه در دستور کار قرار گیرد.

  • منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.