کد خبر : 5603
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
141 views

۲۲ کشته در تصادفات رانندگی تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱

۲۲ کشته در تصادفات رانندگی تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: براساس اطلاعات رسیده از مراکز پزشکی قانونی مازندران جمع کشته‌های اولیه تصادفات نوروزی 1401 در تعطیلات 22 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 44 درصد کاهش داشت. به گزارش تیتر شمال؛ علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: براساس اطلاعات رسیده از مراکز

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: براساس اطلاعات رسیده از مراکز پزشکی قانونی مازندران جمع کشته‌های اولیه تصادفات نوروزی 1401 در تعطیلات 22 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 44 درصد کاهش داشت.


به گزارش تیتر شمال؛ علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: براساس اطلاعات رسیده از مراکز پزشکی قانونی مازندران جمع کشته‌های اولیه تصادفات نوروزی ۱۴۰۱ در تعطیلات نوروزی ۲۲ نفر شامل ۱۴ مرد و ۸ زن بوده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد کاهش داشت.

وی با بیان اینکه ۱۶ نفر در محور برون شهری  و ۶ مورد هم در محور دورن شهری جان خود را از دست دادند، گفت: آمار جمع‌آوری شده از کشته‌های تصادفات نوروزی مربوط به محدوده زمانی ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین امسال ۱۴۰۱ است و امکان تغییر در آن وجود دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران  با اعلام اینکه از کل آمار فوت شدگان ۱۶ نفر بومی و بقیه غیربومی هستند، تصریح کرد: بابلسر با چهار فوتی، ساری و نور هر کدام با  سه و آمل با دو فوتی بیشترین و شهرستان‌های بابل، قائم‌شهر، تنکابن، نوشهر، عباس‌آباد، چالوس، بهشهر، جویبار، میاندورود و نکا  هر کدام با یک مورد فوتی کمترین آمار فوتی‌ها را داشته است.

عباسی با تاکید بر اینکه آمار اعلام شده از تلفات، آمار اولیه این استان است که به‌صورت فوری از ۱۶ مرکز این اداره کل جمع‌آوری شده است، گفت: به دلیل امکان اضافه شدن تلفات از بین مصدومان حوادث رانندگی نوروزی که در بیمارستان‌ها بستری هستند آمار نهایی در هفته دوم اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.