کد خبر : 5626
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
79 views

تاکید لائینی بر تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و زباله‌سوز ساری

تاکید لائینی بر تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و زباله‌سوز ساری

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و زباله‌سوز ساری تاکید کرد و آن مهم‌ترین اولویت مرکز استان دانست. به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری ساری برگزار شد، اظهار کرد: از مهم‌ترین مؤلفه‌های جامعه رضایت مردم است و

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و زباله‌سوز ساری تاکید کرد و آن مهم‌ترین اولویت مرکز استان دانست.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری ساری برگزار شد، اظهار کرد: از مهم‌ترین مؤلفه‌های جامعه رضایت مردم است و همه باید در این مسیر گام درست برداریم.

وی به عملی شدن شعار سال  ۱۴۰۱ تاکید کرد و گفت: اگر تولید دانش‌بنیان انجام شود، تولید جهش و رونق پیدا می‌کند بنابراین برای عملی شدن این شعار باید بیشترین توان خود را به کار ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران از تلاش‌های مدیران شهرستانی در جهت خدمت به مردم قدردانی کرد و افزود: بر اساس رهنمودهای دینی باید نخست خود را اصلاح کنیم اگر این‌گونه باشد از آسیب‌های اطراف در امان خواهیم بود.

آیت‌الله محمدی لائینی تصریح کرد: اگر انسان از حرص و تکبر دور باشد شیطان هرگز به دل او ورود پیدا نمی‌کند، اگر یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی دچار لغزش شود، دشمنان این موضوع را به‌ نظام جمهوری اسلامی ربط می‌دهند،بنابراین برای حفظ نظام باید مراقب کارهای مان باشیم.

وی افزود: آنچه امروز داریم به برکت خون شهداست و ما باید ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران به حادثه اخیر ترور طلاب در استان گلستان و صحن امام رضا (ع) اشاره و ابراز ناراحتی کرد و گفت: در این حادثه علاوه بر ترور به جامعه روحانیت به ساحت مقدس امام رضا (ع) نیز اهانت شد.

آیت‌الله محمدی‌لائینی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمنان می‌خواهند پیرامون ما را ناامن کنند و نباید این فرصت را به دشمنان بدهیم، افزود: علمای اهل سنت و شیعه این ترور را محکوم کردند، ما نیز محکوم می‌کنیم.

وی به نقش نماز و روزه در افزایش تقوا اشاره کرد و تاکید کرد: مسؤولان نماز جماعت در ادارات را جدی بگیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: باید در دانش‌بنیان کردن حوزه‌های صنعت و کشاورزی جدی عمل کنیم، ۹۰ درصد نهاده‌های دامی وارداتی است و اگر کشاورزی دانش‌بنیان شود می‌توانیم به‌جای واردات، صادرات داشته باشیم.

محمدی‌لایینی تصریح کرد: ضرورت دارد دستاوردهای علمی دانشگاه‌ها را به صنایع و کشاورزی انتقال دهیم و همچنین مشکلات کشاورزان را به دانشگاه‌ها انتقال دهیم تا اصلاح علمی برای آنها صورت گیرد.

وی بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و زباله‌سوز ساری تاکید کرد و را مهم‌ترین اولویت مرکز استان دانست و گفت: طولانی شدن موضوع زیبنده مرکز استان نیست.

  • منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.