کد خبر : 5663
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
109 views

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

قول مساعد معاون وزیر کشور برای پرداخت حقوق معوقه ناجیان غریق مازندران/ اجرای طرح دریا با پیوست فرهنگی اقتصادی در سواحل استان

قول مساعد معاون وزیر کشور برای پرداخت حقوق معوقه ناجیان غریق مازندران/ اجرای طرح دریا با پیوست فرهنگی اقتصادی در سواحل استان
روح‌الله سلگی در خصوص گلایه ناجیان غریق از تعویق طولانی مدت پرداخت حقوق ناجیان مازندران گفت: روز گذشته شخصا این موضوع را از معاون وزیر کشور پیگیری کردم و با قول مساعد داده شده برای رفع این مشکل، حقوق ناجیان در اسرع وقت به حساب آنان واریز می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ گلایه ناجیان غریق از حقوق معوق چندماهه تیتر تکراری هر ساله بسیاری از رسانه‌های استان مازندران است؛ معضلی که هنوز، مرهمی برای آن نه از سوی مسئولان استانی و نه از سوی متولیان کشوری دیده نشده است.

در حالی ناجی غریق از جمله فعالیت‌های سخت، پرخطر و حیاتی به شمار می‌آید که تاکنون متاسفانه در نگاه مسئولان به عنوان یک حرفه جدی دیده نمی‌شود و ساز و کار اساسی برای حل مسائل معیشتی و بیمه‌ای ناجیان غریق تعریف نشده است.

با وجود گذشت ماه‌ها از فصل تابستان و نزدیکی به آغاز طرح جدید دریا در سال 1401، اما همچنان ناجیان غریق چشم انتظار واریز حقوق معوقه نزدیک به سه میلیاردی خود هستند؛ عدم تخصیص اعتبار ملی بابت پرداخت به موقع حقوق ناجیان غریق موجب شده است تا دست ناجیان مازندرانی همچنان در پوست گردو باقی بماند!

روح‌الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این باره به خبرنگار ما، گفت: روز گذشته در خصوص پرداخت مطالبات ناجیان غریق مازندران با معاون وزیر کشور صحبت کردم و ایشان قول مساعدت در اسرع وقت را دادند.

وی افزود: قطعا ما پیگیر این موضوع هستیم و ناجیان غریق نگران نباشند که این مسئله به زودی مرتفع و حقوق آنان واریز می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: بنده به طور مفصل با عباسی رئیس سازمان اجتماعی کشور و معاون وزیر کشور صحبت کردم، مشکلات و ماوقع ماجرا را به طور مبسوط شرح دادم.

سلگی ادامه داد: در این گفت‌وگو اعلام کردم که ما در آستانه فصل جدید شنا و آغاز طرح جدید دریا در سواحل مازندران هستیم و با توجه به آزادسازی سواحل، احتمال غریق نسبت به سال‌های گذشته بیشتر است و لذا جلب نظر غریق نجات برای آغاز همکاری، ضرورت دارد.

وی اعلام کرد: معاون وزیر کشور نیز از شرایط حال حاضر کاملا مطلع بودند و قول مساعد دادند تا در اولین فرصت، این مسئله حل‌وفصل و مبلغ به حساب استان واریز شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، تاکید کرد: با توجه به آغاز فصل گرما، ما بدنبال آن هستیم تا در کنار اجرای طرح دریا یک پیوست فرهنگی و اقتصادی نیز برای آن تعریف و اجرا کنیم.

سلگی متذکر شد: در تلاش هستیم تا حقوق معوقه ناجیان غریق در اسرع وقت به حساب آنان واریز شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.