کد خبر : 5642
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۴۳
132 views

لزوم ساماندهی شهرک‌ها و مجتمع‌های ساحلی/مسئولیت مهم فرمانداران شهرستان‌های ساحلی

لزوم ساماندهی شهرک‌ها و مجتمع‌های ساحلی/مسئولیت مهم فرمانداران شهرستان‌های ساحلی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: ساماندهی شهرک ها و مجتمع های ساحلی بویژه حفظ شئونات اسلامی و جان ساکنان و میهمانان با استقرار ناجیان غریق باید در دستور کار قرار گیرد. به گزارش تیتر شمال؛ روح الله سلگی در اولین جلسه ستاد ساماندهی سواحل و دریای استان در سال 1401 که با

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: ساماندهی شهرک ها و مجتمع های ساحلی بویژه حفظ شئونات اسلامی و جان ساکنان و میهمانان با استقرار ناجیان غریق باید در دستور کار قرار گیرد.


به گزارش تیتر شمال؛ روح الله سلگی در اولین جلسه ستاد ساماندهی سواحل و دریای استان در سال 1401 که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی عضو برگزار شد با بیان این که در ایام تعطیلات عید فطر احتمالا شاهد حضور چشمگیر هموطنان در استان خواهیم بود، افزود: از مهم ترین اهداف ستاد ساماندهی سواحل و دریا، حفظ جان هموطنان و صیانت از شئونات اسلامی است.

وی به مسئولیت فرمانداران شهرستان های ساحلی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار مازندران، وظیفه فرمانداران شهرستان های ساحلی در اداره مطلوب سواحل و دریا با هم افزایی دستگاه ها و استفاده از بهره برداران خصوصی بسیار سنگین و مهم است و باید در این راستا بیش از پیش تلاش کنند.

سلگی عنوان کرد: در اسرع وقت نسبت به پرداخت معوقه حق الزحمه منجیان غریق اقدام خواهد شد و این مهم در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تاکید کرد: فرمانداران شهرستان های ساحلی به عنوان روسای ستاد ساماندهی سواحل و دریای شهرستان ها در اسرع وقت نسبت به تشکیل ستاد شهرستان اقدام کنند.

وی افزود: ساماندهی شهرک ها و مجتمع های ساحلی بویژه حفظ شئونات اسلامی و جان ساکنان و میهمانان با استقرار ناجیان غریق باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.