کد خبر : 5639
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۴۰
126 views

دولتمردان برای بهبود شرایط مردم با تمام قوا در میدان هستند/لزوم تبیین دلاورمردی‌های شهدا برای نسل جدید

دولتمردان برای بهبود شرایط مردم با تمام قوا در میدان هستند/لزوم تبیین دلاورمردی‌های شهدا برای نسل جدید

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مردم ما در هر زمانی پای انقلاب بودند و اکنون هم تکلیف دولتمردان است تا با تمام قوا در خدمت مردم بوده و برای سلامت، رفاه و بهبود شرایط فعلی مردم جامعه تلاش کنند. به گزارش تیتر شمال؛ سید محمد حسینی در شانزدهمین یادواره ۴۳۶شهید شهرستان نکا با محوریت سردار

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مردم ما در هر زمانی پای انقلاب بودند و اکنون هم تکلیف دولتمردان است تا با تمام قوا در خدمت مردم بوده و برای سلامت، رفاه و بهبود شرایط فعلی مردم جامعه تلاش کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ سید محمد حسینی در شانزدهمین یادواره ۴۳۶شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن قاسمی طوسی جانشین لشکر ویژه 25 کربلا در هشت سال دفاع مقدس در مصلای نکا اظهار کرد: اهل بیت(ع) و ائمه اطهار(ع) در راه خدا به شهادت رسیدند و شهدای ما با تاسی از این الگوهای بزرگ در این راه گام نهادند تا در مسیر خدا و اهل بیت(ع) باشند.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: شهادت در راه خدا یکی از دعاهای ما در ماه رمضان، ماه عبودیت و بندگی و اخلاص است تا خالص و پاک شویم و خداوند دعاهای ما را اجابت کند.

وی  خاطر نشان کرد: شهادت طلبی، ایستادگی و ایثار فرزندان ما در طول 8 سال دفاع مقدس موجب شد که اکنون این جایگاه رفیع را در جهان داشته باشیم و دنیا قبول کرد که نمی تواند  به تمامیت ارضی ما خدشه وارد کند و ملت ما مقاوم ایستاده است.

حسینی با اعلام اینکه شهدا هیچ گاه به دنبال منافع شخصی و دلبستگی به دنیا نبودند؛ خاطر نشان کرد: امر خدا برای شهدا مهمترین مساله بود و بسیاری از شهدای ما تازه دامادهایی بودند که به شهادت رسیدند.

وی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ شهدایی هستیم و نسل جدید ما نیازمند راه و روش شهدا و آشنایی با سیره و روش شهداست.

معاون حقوقی و پارلمانی رییس جمهور با اشاره به دلاورمردی ها و ایستادگی سردار طوسی و غیرت این سردار در طول 8 سال دفاع مقدس یادآور شد: سردار طوسی از قبل از انقلاب مردی در مسیر اسلام و ارزش های اسلام بود و با غیرت در برابر رژیم گذشته ایستاد و در دوران انقلاب پا در رکاب انقلاب بود و حضوری فعال در سپاه پاسداران و فعالیت های مختلف انقلابی در نکا، ساری، آمل، کردستان داشتند.

وی افزود: سردار طوسی در بسیاری از ناامنی ها و جنگ ها و بحران های کشور در طول انقلاب و دفاع مقدس وارد میدان شد و از انقلاب و ارزش های اسلام و نظام دفاع کرد و پیروزی ما در جنگ موجب احیای اسلام شد و باید این دلاورمردی ها و شجاعت شهدا و رزمندگان برای نسل جدید بیان شود.

حسینی با اشاره به شهادت و زخمی شدن 3 روحانی در حرم امام رضا(ع) که مورد حمله واقع شدند؛ گفت: این روحانیون عالمانی مبارز و افراد خدوم به انقلاب و اسلام بودند که همواره به فکر فقرا و حاشیه نشینان بودند و امام جماعتی ولایتمدار و انقلابی و پیشتاز جهاد تبیین هستند.

معاون حقوقی و  پارلمانی رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه مهمترین دغدغه دولت رئیسی دغدغه های مردم و رفع مشکلات است؛ گفت: دولت رئیسی دولتی مردمی، ولایی و انقلابی و دلسوز مردم است و الگوی مدیریت سردار سلیمانی را در دستور کار دارد تا خدمت مناسبی به مردم ارائه شود.

وی افزود: مردم ما در هر زمانی پای انقلاب بودند و اکنون هم تکلیف دولتمردان است تا با تمام قوا در خدمت مردم بوده و برای سلامت، رفاه و بهبود شرایط فعلی مردم جامعه تلاش کنند.

حسینی یادآور شد: دولت در هفت ماه گذشته نشان داد که می توان کارهای بزرگی انجام داد و واکسیناسیون عمومی مردم در برابر کرونا یکی از این اقدامات بود که با همکاری و اتحاد اجرایی شد.

نمایش کلیپی از خاطرات هم رزمان و خانواده سردار طوسی، همخوانی گروه سرود خواهران و قرائت پیام دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید کشور توسط مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران از جمله برنامه‌های این یادواره بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.