کد خبر : 5743
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
143 views

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران:

تغییر 70 مدیر استانی طی دولت سیزدهم در مازندران/حضور مدیران دستگاه‌ها در جلسات شورای اداری الزامی است

تغییر 70 مدیر استانی طی دولت سیزدهم در مازندران/حضور مدیران دستگاه‌ها در جلسات شورای اداری الزامی است
معاون استانداری مازندران با بیان اینکه تاکنون 15 فرماندار و بیش از 50 مدیرکل ستادی و اجرایی از آغاز به‌کار دولت جدید در استان منصوب شدند؛ گفت: حضور مدیران ارشد دستگاه‌ها در جلسات شورای ادرای الزامی است و با مدیران خاطی برخورد خواهد شد.


به گزارش تیتر شمال؛ امید محبی در نخستین جلسه شورای اداری استان‌ مازندران در سال 1401 که با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، رئیس مجمع نمایندگان استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران برگزار شد، گفت: تاکنون 15 فرماندار به‌عنوان سرپرست و حکم قطعی، و همچنین بیش از 50 مدیرکل ستادی و اجرایی از آغاز به‌کار دولت جدید در استان منصوب شدند که در نسبت با سایر استان‌ها از روند خوبی برخوردار است.

وی افزود: انتصاب مدیران ستادی و اجرایی از روزهای ابتدایی آغاز به کار مدیریت ارشد استان با سازوکاری منطقی و انجام مصاحبه از واجدین شرایط در دستور کار قرار گرفته است که با تلاش شبانه روزی مسوولین امر خصوصا استاندار مازندران، این مساله به طور جدی در حال پیگیری است.

معاون استاندار مازندران، تصریح کرد: بنابر رویکرد و نگاهی که نماینده عالی دولت در استان نسبت به اهمیت شورای اداری به‌عنوان مظهر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نماد انضباط اداری در استان دارند، بنا داریم جلسات شورای اداری با دستور کارهای عملیاتی مشخص و انضباط کاری قابل توجهی دنبال و پیگیری شود.

محبی همچنین با یادآوری بندهای مربوط به آیین‌نامه برگزاری جلسات شورای اداری، بر الزام حضور مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی استان در جلسات این شورا تاکید کرد و افزود: حضور نیافتن مدیران در جلسات شورای اداری استان بدون اطلاع قبلی پذیرفتنی نیست و بنابر قوانین و مقررات با مدیران خاطی برخورد خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران بیان کرد: شورای اداری استان مازندران، مرکزی برای تبیین سیاست‌‌ها و رویکردهای توسعه‌ای استان است و من‌بعد جلسات این شورا با دستورکار موضوعات اولویت‌دار استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.