کد خبر : 5819
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
111 views

جانشین انتظامی مازندران:

قاطعانه با برهم‌زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کنیم/اجرای طرح «ظفر» در 6 شهرستان مازندران

قاطعانه با برهم‌زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کنیم/اجرای طرح «ظفر» در 6 شهرستان مازندران
جانشین انتظامی مازندران از اجرای مرحله نهم طرح عملیاتی ظفر در 6 شهرستان با رمز عملیاتی "يا خدیجه کبری(س) " به منظور افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان و برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدموسی حسینی جانشین انتظامی استان مازندران از اجرای مرحله نهم طرح عملیاتی ظفر در 6 شهرستان با رمز عملیاتی “يا خدیجه کبری(س) ” به منظور افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان خبر داد.

وی افزود: در راستای اجرای تدابیر سردار فرمانده انتظامی استان مازندران،  اولین طرح ظفر در سال جدید با بکارگیری 129 تیم عملیاتی متشکل از 524 مامور به‌صورت همزمان در 6 شهرستان ساری، گلوگاه، سوادکوه، نوشهر، تنکابن و سیمرغ به مرحله اجرا در آمد.

جانشین انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: این طرح با دو هدف کلی، افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان و برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت به‌ویژه سارقان، اراذل و اوباش، قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر به‌منظور ارتقای امنیت اجتماعی اجرا شد.

حسینی تصریح کرد: در اجرای این طرح 17 عامل افیونی و 48 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 37 کیلو گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

وی از عملیات ویژه مقابله با سرقت و دستگیری 41 سارق خبر داد و افزود: در این طرح 118 نفر از مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین انتظامی استان مازندران، از دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش و کشف 10 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در سطح استان خبر داد و گفت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، 14 تن چوب جنگلی و دو دستگاه ماینر قاچاق نیز کشف شد.

حسینی از توقیف 45 خودرو و 12 موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح نیز خبر داد.

وی از تداوم این طرح در سال جدید خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.