کد خبر : 5836
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
120 views

مدیرعامل باشگاه نساجی خبر داد:

تخفیف ۵۰ درصدی بلیت بازی نساجی در نیمه‌نهایی جام حذفی

تخفیف ۵۰ درصدی بلیت بازی نساجی در نیمه‌نهایی جام حذفی
مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: برای رفاه تماشاگران، بلیت مسابقه نساجی و مس کرمان با ۵۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

به گزارش تیتر شمال؛ ایزد سیف‌الله‌پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: باشگاه نساجی به منظور تسهیل حضور هواداران مشتاق، تماشای بازی نساجی و مس کرمان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، بلیت این بازی را با ۵۰ درصد تخفیف عرضه می‌کند.

سیف‌الله‌پور افزود: کادر مدیریتی باشگاه نساجی با مساعدت مالک محترم باشگاه تصمیم گرفت که بلیت دیدار مهم نساجی و مس کرمان را با هدف تشویق هواداران این تیم به حضور در ورزشگاه آزادی از سراسر مازندران، تهران و استان‌های همسایه با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه کند.

وی افزود: با وجود این‌که تیم‌های مختلف بلیت تماشای مسابقه از طبقه پایین ورزشگاه را با قیمت یکصد هزار تومان عرضه می‌کنند، هواداران خونگرم نساجی می‌توانند این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز ماقبل فینال را با بلیت ۵۰ هزار تومانی تماشا کنند.

مدیرعامل باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که در بازی روز ۳۰ فروردین میزبان هستیم و ورزشگاه آزادی را نیز به عنوان محل بازی انتخاب کردیم، امیدواریم شاهد حضور ۳۰ هزار هوادار نساجی روی سکو‌های ورزشگاه آزادی باشیم.

سیف‌الله‌پور افزود: هواداران نساجی از همه جای مازندران همیشه ثابت کردند که همراه تیم هستند و هیچ وقت تیم محبوب‌شان را تنها نگذاشتند. برای بازی نیمه‌نهایی امیدواریم این وحدت و همدلی بیشتر از همیشه رقم بخورد تا با صعود نساجی به فینال با پشتیبانی و تشویق هواداران، یک گام دیگر به حضور در لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شویم.

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: خوشبختانه گروه‌های هواداری بویژه در فضای مجازی طی چند روز اخیر فعالیت‌هایی برای افزایش حضور هواداران نساجی از سراسر مازندران در ورزشگاه آزادی را آغاز کردند که همچنان ادامه دارد. ضمن این که با توجه به نگاه ویژه استاندار مازندران به تیم نساجی و حمایت از این تیم و حضور ایشان در ورزشگاه برای تماشای بازی استقلال، اقداماتی برای اختصاص اتوبوس هواداران از شهر‌های مختلف استان توسط شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها در حال انجام است.

شهرداری قائم شهر چراغ اول را روشن کرد و برای اعزام علاقمندان به فوتبال برای تماشای بازی نساجی و مس ۲۰ دستگاه اتوبوس در نظر گرفت تا تماشاگران خونگرم را به تهران ببرد.

همچنین کانون هواداران فوتبال در شهر‌های دیگر استان مازندران با ابراز علاقه اعلام کردند: حاضرند تماشاگران علاقمند به فوتبال را از شهرهایشان برای تماشای مسابقه فوتبال به تهران اعزام کنند.

تیم فوتبال نساجی مازندران روز دوشنبه ۲۲ فروردین در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور مدعی اصلی قهرمانی این رقابت‌ها یعنی استقلال تهران را شکست داد و برای نخستین بار به جمع چهار تیم برتر جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد.

نساجی در مرحله نیمه‌نهایی باید ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه ۳۰ فروردین در ورزشگاه آزادی از تیم دسته اولی مس کرمان که به نیمه‌نهایی رقابت‌ها راه یافت رقابت کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.