کد خبر : 5854
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۳۸
174 views

شرکت‌کننده مازندرانی برنامه عصر جدید؛

دست‌هایی که ستاره‌ساز شد/ «علی» رویای فتح برج خلیفه در سر دارد

دست‌هایی که ستاره‌ساز شد/ «علی» رویای فتح برج خلیفه در سر دارد
علی محبتی یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه «عصر جدید» است که با توجه به داشتن معلولیت اما چندین رکورد جهانی را در کارنامه خود دارد و هیچ‌گاه اجازه نداد معلولیت مانع فعالیت‌های ورزشی او شود و اکنون رویای فتح برج خلیفه با هزار و ۹۹ پله را در سر دارد.

به گزارش تیتر شمال؛ سومین فصل برنامه «عصر جدید» که این شب‌ها بر روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود، صحنه‌ای برای هنرنمایی و نمایش استعدادهای برتر این مرز و بوم در زمینه‌های مختلف است و در این سال‌ها توانسته جایگاه خود را در میان مخاطبان به ویژه در نسل جوان به دست آورد.

علی محبتی یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه «عصر جدید» است که به همراه دو شرکت کننده دیگر که هر سه از معلولان بودند، با عنوان گروه « دست خدا» توانستند بر روی صحنه مسابقه شگفتی خلق کنند و به مرحله نیمه نهایی راه یابند.

محبتی که ۲۹ سال سن دارد و اهل شهرستان جویبار است در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس می‌گوید؛ ۱۴ سال است که بصورت حرفه‌ای در ورزش ژیمناستیک، حرکات نمایشی، ویلچررانی، کاراته معلولین و کنگ فو مشغول هستم و در حال حاضر هم مربی دفاع شخصی معلولان می‌باشم.

*رکورددار جهان در شکستن اجسام سخت

این قهرمان ورزشی در رابطه با رکوردهایش عنوان کرد: بنده رکورددار پله نوردی در برج میلاد تهران با تعداد هزار و ۸۶۶ پله و با زمان ۴۱ دقیقه و همچنین رکورددار جهان در شکستن اجسام سخت و شکستن تعداد هزار و ۶۱ سنگ قرنیز با مقاومت ۲۱۰ کیلو و با زمان ۲ دقیقه هستم.

محبتی همچنین قهرمان استانی و کشوری در رشته کاراته معلولین، قهرمان استانی و کشوری در رشته ویلچر رانی، قهرمان کشوری در مسابقات دفاع شخصی در تربت جام مشهد و قهرمان استانی کنگ فو در رشته تکنیک‌های نمایشی را در کارنامه درخشان خود دارد.

*حمایت شویم پرچم ایران را در جهان بالا می‌بریم

این قهرمان کشوری با بیان اینکه روزی ۴ ساعت تمرین می‌کنم، ادامه می‌دهد؛ خیلی دوست دارم به همنوعان و بچه‌هایی که روحیه ندارند کمک کنم و باعث انگیزه و پیشرفت دیگران و تمام معلولان کشورم شوم.

 وی با تاکید بر اینکه مسؤولان  به ما معلولان بها دهند، می‌گوید؛ خواهشمندم مسؤولان به من و امثال من کمک و حمایتمان کنند تا در رشته‌های ورزشی مقام‌ و پرچم ایران را در همه جا بالا بیاوریم.

*رویای فتح خلیفه

محبتی از مسؤولان ایجاد یک باشگاه تخصصی برای معلولان کشور را درخواست و اضافه کرد: شعار من این است که هر معلولی توانایی انجام هر کاری را دارد و خدا را شکر می‌کنم که هرچه دارم و ندارم از خداوند است.

 علی محبتی در نظر دارد در آینده تمام پله‌های برج خلیفه دبی که بزرگترین برج جهان است و ۲ هزار و ۹۹ پله دارد را فتح کند.

  • منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.