کد خبر : 5889
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
104 views

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس تاکید کرد:

لزوم تسریع عملیات اجرایی نیروگاه زباله‌سوز ساری

لزوم تسریع عملیات اجرایی نیروگاه زباله‌سوز ساری
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تکمیل طرح نیروگاه زباله سوز ساری تاکید کرد و گفت: با تکمیل این طرح علاوه بر اینکه مشکلات مردم ساری، در کاهش مشکلات شهر‌های اطراف هم تاثیر گذار است.


به گزارش تیتر شمال؛ علی بابایی کارنامی در دیدار  با شهردار ساری با اشاره به اینکه طرح ساخت نیروگاه  زباله سوز در مرکز استان مازندران ساری از مهم ترین طرح های اجرایی در مرکز استان است اظهار کرد:  با تکمیل این طرح زیست محیطی  در مرکز استان علاوه بر اینکه مشکلات مردم ساری در این بخش کاهش می یابد، در کاهش  مشکلات شهر‌های اطراف هم تاثیر گذار است.

وی  در این نشست به خدمات شهرداری ساری اشاره و افزود: ساری در مرکز استان باید به‌صورت ویژه‌تر دیده شود، ما نیز در بررسی و حل مشکلات شهری و رفع موانع موجود ، برای ارتقای مرکز استان به این نهاد خدمات رسان کمک خواهیم کرد.

شهردار ساری نیز در این دیدار ، پیگیری طرح های  نیمه‌تمام شامل:  نیروگاه زباله‌سوز ساری را جزء اولویت‌های شهرداری مرکز استان برشمرد و گفت: شهرداری ساری برای تکمیل این طرح پای کار بوده و با تمام توان تلاش می کند تا در زمان مقرر آن را به سرانجام برساند.

جواد طالبی حمایت آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم ساری و میاندورود در خانه ملت و اتحاد و وحدت میان اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری را زمینه‌ساز توسعه مرکز استان دانست و افزود: در سایه همدلی و تعامل می‌توانیم خدمات شایسته‌تری را به شهروندان  فهیم ساروی ارائه کنیم.

شهردار ساری به شعار ابلاغی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و رویکرد توسعه شهری، سال 1401 مقطع شکوفایی طرح های  عمرانی به‌ویژه نیروگاه زباله‌سوز در ساری خواهد بود.

طالبی برارتقای سطح زندگی شهروندی  تاکید کرد و گفت: تکمیل طرح نیروگاه  زباله سوز در مرکز استان  ساری از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری است.

در این نشست ، طرح های محوری مرکز استان شامل  طرح  پل تا پل  مورد بررسی قرار گرفت و نیز  مقرر شد مدیریت شهری شهرداری ساری و نماینده مردم ساری و میاندورود برای حل مشکل مربوط به مسئله شهرسازی در محله های قرق و سیدالشهدا در آینده‌ای نزدیک با مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور دیدار کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.