کد خبر : 5913
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
264 views

سومین مصاف شاگردان الهامی با تیم های کرمانی؛

دیدار نساجی – مس کرمان با حضور 40 هزار تماشاگر

دیدار نساجی – مس کرمان با حضور 40 هزار تماشاگر
با درخواست استانداری مازندران و موافقت استانداری تهران و شورای تامین، تعداد بلیت‌هایی که قرار است به تماشاگران نساجی در این بازی عرضه شود، افزایش یافت.


به گزارش تیتر شمال؛ در جلسات ابتدایی برگزاری این بازی قرار بود 25 هزار بلیت برای این بازی فروخته شود که این تعداد در دو سه ساعت ابتدایی بلیت فروشی توسط تماشاگران نساجی خریداری شد با این توضیح که 10 درصد از این تعداد سهم تماشاگران تیم مس کرمان بود.

به دنبال استقبال بیش از اندازه تماشاگران نساجی از بلیت‌های این بازی استاندار مازندران در تماس با استاندار تهران درخواست بلیت بیشتر برای این بازی را ارایه داد و از عالی ترین مقام اجرایی استان تهران خواست با توجه به کمرنگ شدن سایه کرونا و اینکه تماشاگران نساجی دوزهای واکسن را تزریق کرده‌اند، اجازه دهند تعداد تماشاگران بیشتری برای تماشای این بازی وارد استادیوم آزادی شوند و در نهایت با موافقت شورای تامین تعداد بلیت‌هایی که قرار است برای این بازی به تماشاگران عرضه شود به 40 هزار افزایش پیدا کرد و به نظر می رسد بلیت‌های افزایش پیدا کرده هم در فرصت باقی مانده فروخته شود و  در نهایت دیدار نساجی در برابر مس کرمان با حضور 40 هزار تماشاگر برگزار شود.

این بازی فردا شب ساعت 20:30 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

استاندار مازندران دیدار نساجی در برابر استقلال را هم از نزدیک تماشا کرد و بعد از بازی بلافاصله در رختکن تیم نساجی حاضر شد و ضمن تبریک این برد برای بازیکنان نساجی پاداش نقدی در نظر گرفت.

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران ضمن تایید این خبر گفت: تا پایان در کنار تیم فوتبال نساجی که افتخار ورزش استان و یک سرمایه عظیم اجتماعی است، خواهیم بود و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

تیم نساجی در اولین دیدار جام حذفی این فصل در شهر سیرجان به مصاف تیم دسته اولی آرمان گهر رفت. تیمی که در لیگ یک سوم است و هنوز شانس صعود به لیگ برتر را از دست نداده است. مصاف این دو تیم با تنها گل حسن نجفی از راه دور به سود تیم نساجی خاتمه یافت. در مسابقه ای که تیم آرمان گهر هم خوب بازی کرد و فرصت های خوبی روی دروازه نساجی به دست آورد اما در نهایت تیم مازنی بود که به لطف تجربه بالاتر این برتری را حفظ و برنده این بازی شد.

شاگردان ساکت الهامی در دومین دیدار میزبان دیگر تیم شهر سیرجان یعنی گل گهر در استادیوم امام رضای مشهد بودند. نساجی در این دیدار به مراتب بهتر از آرمان گهر بازی کرد و  این بازی را قاطعانه با نتیجه 3-1 به سود خود به پایان برد. در مسابقه ای که مرتضی منصوری، کریم اسلامی و رضا جعفری برای تیم نساجی گل زدند.

مصاف نساجی در مرحله یک چهارم نهایی هم همان طور که دیدید با تیم استقلال در استادیوم آزادی برگزار شد. نساجی با وجود بازی با 3 دفاع مقاومت خوبی در برابر حملات استقلال نشان داد و در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی مهار پنالتی آمانوف توسط علیرضا حقیقی موجب شد تا نساجی یکی از چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی باشد. حالا مصاف با تیم مس کرمان که در لیگ یک مدعی دوم صعود به لیگ برتر است و در مرحله قبل فولاد قهرمان سوپر جام را حذف کرده است، سومین دیدار نساجی با تیم های کرمانی در فصل جاری جام حذفی خواهد بود. مسابقه ای که به نظر می رسد یکی از پرتماشاگرترین بازی های جام حذفی این فصل و حتی تاریخ در تقابل دو تیم شهرستانی باشد چرا که قرار است با حضور 40 هزار تماشاگر برگزار شود.

نساجی که به دلیل بازسازی استادیوم شهید وطنی و طولانی شدن تحویل آن از سوی پیمانکار کل این فصل بدون استادیوم بود و بازی های خانگی خود را در سه شهر ساری – اصفهان و مشهد برگزار کرده به دلیل میزبانی از تماشاگران خود تصمیم به برگزاری این بازی در استادیوم آزادی گرفت. این تیم در صورت شکست مس کرمان برای اولین بار در تاریخ 63 سال حیاتش در فوتبال شانس قهرمانی در جام حذفی را پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.