کد خبر : 6017
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
142 views

استاندار مازندران تاکید کرد

نظارت‌ها بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن تشدید شود/بلندمرتبه‌سازی راه برون‌رفت از چالش کمبود زمین در مازندران

نظارت‌ها بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن تشدید شود/بلندمرتبه‌سازی راه برون‌رفت از چالش کمبود زمین در مازندران
استاندار مازندران بر تشدید نظارت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن از سوی دستگاه‌های مسئول تاکید کرد و گفت: کمبود زمین یک واقعیت و چالش اساسی است که با بلندمرتبه‌سازی نباید توقفی در اجرای این طرح ایجاد شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در جلسه امروز شورای مسکن استان که با حضور علیپور نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، نظری مدیرکل راه و شهرسازی، علیخانی معاون عمرانی استاندار و سایر اعضای این شورا در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار کرد: گزارش کاری که از سوی راه و شهرسازی مازندران برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این جلسه ارائه شد نشان از روند کُند اجرای این طرح دارد که هرچه سریع‌تر این رویه می بایست اصلاح شود.

وی با بیان اینکه نظارت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن توسط دستگاه‌های مسئول تشدید می‌گردد؛ افزود:  کارگروه زیر مجموعه شورای عالی مسکن در حوزه‌های ساخت خانه در مناطق شهری و روستایی تشکیل می‌شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران هر 15 روز یکبار پیشرفت فیزیکی طرح‌های در دست ساخت را گزارش خواهند داد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه فرمانداران استان، نظارت و بازدیدهای میدانی از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی مازندران را افزایش دهند، تصریح کرد: دستگاه‌ها در اجری این طرح از بخشی نگری خارج شوند و به‌صورت ید واحد در این راستا اهتمام کنند.

حسینی‌پور با بیان اینکه تولید مسکن برای نیازمندان و دیگر اقشار جامعه مهم‌ترین اولویت کاری دولت سیزدهم است، گفت: باید در این شرایط اقتصادی که مردم گرفتاری‌های زیادی دارند، دستگاه‌های اجرایی استان برای خانه دار شدن اقشار مردم پیشگام شوند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مازندران باید طبق زمان‌بندی پیش برود، اعلام کرد: معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مسئولیت هدایت و نظارت این طرح در استان را برعهده خواهد داشت.

استاندار مازندران، کمبود زمین در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان را یک واقعیت و چالش اساسی عنوان کرد و گفت: باید انبوه‌سازان و پیمانکاران برای تحقق وعده رئیس جمهوری برای خانه دار شدن مردم مازندران، بلندمرتبه سازی را در دستور کار قرار دهند تا با این راهبرد بحث کمبود زمین مانع اجرای طرح نهضت ملی مسکن نشود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.