کد خبر : 5956
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
306 views

طی مراسمی؛

نظافتی‌المشیری دادستان جدید شهرستان جویبار شد

نظافتی‌المشیری دادستان جدید شهرستان جویبار شد
در مراسمی با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و دادستان مرکز استان و مسئولان محلی؛ دادستان جدید جویبار معرفی شد.


به گزارش تیتر شمال؛ در مراسمی با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و دادستان مرکز استان ومسئولان محلی؛ دادستان جدید جویبار معرفی و از زحمات دادستان سابق قدردانی شد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات و خدمات سید محمد قنبری دازمیری دادستان سابق شهرستان جویبار تقدیر و نظافتی المشیری به عنوان  دادستان جدید این شهرستان معرفی شد.

سید ناصر احمدی معاون منابع انسانی دادگستری استان در این مراسم، مهم‌ترین فلسلفه تشکیل دستگاه قضایی را اجرای عدالت ذکر کرد و گفت: مراجعان دستگاه قضایی توقع احقاق حق و اجرای عدالت دارند و در دوره تحول و تعالی، خدمت‌رسانی به مردم در دستگاه قضایی مستلزم کار و تلاش جهادی و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و اصلاح نواقص و کاستی‌هاست.

وی بر تکریم ارباب رجوع و ارتقای خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد و افزود: رفتار قضات و کارکنان اداری باید به گونه‌ای باشد که مردم احساس امنیت کنند و ارزش‌های انسانی مردم حفظ شود.

معاون منابع انسانی دادگستری مازندران، نظارت و کنترل اثربخش و مداوم بر فرایند رسیدگی به پرونده‌ها در دادسرا، تقویت نظارت بر فعالیت ضابطان و اجرای به موقع احکام را ازسیاست‌های مهم دستگاه قضایی نام برد و خاطرنشان کرد: این سیاست‌ها، درجلسات مختلف، توسط رئیس معزز قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری مازندران بیان و بر اجرای آن تاکید می‌شود؛ بر این اساس همه باید درجهت  ارتقای سلامت دستگاه قضائی، کاهش مراجعات مردمی، کاهش زمان رسیدگی و جلوگیری از اطاله دادرسی، نظارت و پیگیری احیای حقوق عامه، سیاست های مورد تاکید را مورد توجه قرار داده و در اجرای آن همه مساعی و تلاش خود راصرف کنیم.

احمدی با اشاره به پایبندی خاص مردم جویبار به فرهنگ اسلامی، بر استفاده حداکثری از ظرفیت معتمدان محلی و سازمان‌های مردم نهاد در جهت گسترش صلح وسازش وک اهش تعداد پرونده‌های دادگستری تاکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.