کد خبر : 6045
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
105 views

دادستان عمومی و انقلاب فریدونکنار:

کشف قاچاق ۳۳ هزار لیتری سوخت از فریدونکنار به خارج از کشور

کشف قاچاق ۳۳ هزار لیتری سوخت از فریدونکنار به خارج از کشور
دادستان عمومی و انقلاب فریدونکنار گفت: با تلاش سربازان امام زمان (عج) اطلاعات سپاه شهرستان فریدونکنار ۳۳ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق( گازوییل) در این شهرستان کشف و توقیف شد.


به گزارش تیتر شمال؛ علیرضا برخور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با اطلاع از شکایت برخی مبنی بر کاهش میزان سوخت در شهرستان فریدونکنار و نرسیدن سوخت به کشاورزان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:طی چندین مرحله عملیات  و بازرسی های به عمل آمده در یک جایگاه غیر مجاز سوخت واقع درخیابان ولیعصر، ۳۳ هزار و ۷۰۰ لیتر گازوییل کشف شد.

دادستان  فریدونکنار با بیان اینکه در حال حاضر یک نفر در این رابطه دستگیر شده است، ادامه داد: با حضور پلیس اطلاعات و امکان این جایگاه غیر مجاز پلمپ گردید تا تحقیقات بیشتر در این خصوص ادامه یابد.

وی گفت: تحقیقات اولیه مبین تخلفات چندین جایگاه سوخت، اهمال و سهل انگاری برخی از دهیاران و دستگاه های اجرایی در نظارت و توزیع نامناسب سوخت می باشد.

برخور تاکید کرد: باتوجه به مشکل سوخت کشاورزان منطقه با عوامل حمل و عرضه سوخت قاچاق از جمله دهیارانی که اقدام به فروش سوخت به صورت غیرقانونی کردند برخورد قاطع صورت می گیرد.

به گفته دادستان شهرستان فریدونکنار این سوخت های غیر مجاز برای  فروش به مبالغ بالاتر به شهرهای مرزی ایران فرستاده و در آنجا به صورت قاچاق در مرزهای افغانستان و پاکستان فروخته می شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.