کد خبر : 6066
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۱۸
406 views

نماینده مردم ساری در مجلس:

آزادراه هفت تن ساری- قائمشهر احداث می‌شود

آزادراه هفت تن ساری- قائمشهر احداث می‌شود
بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: بزرگراه هفت تن ساری - قائمشهر به طول ۴۴ کیلومتر در مرکز استان احداث می شود.


به گزارش تیتر شمال؛ علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار داشتن بزرگراه و آزادراه استاندارد را حق مردم استان دانست و گفت: آزادراه هفت تن قائمشهر به طول ۴۴ کیلومتر تا ساری احداث می شود که نقش مهمی در کاهش بار ترافیک خواهد داشت.

وی نداشتن سیستم تصفیه فاضلاب بهداشتی را از چالش های مرکز استان بیان کرد و گفت: ساری با ۲۶۵ هزار مشترک آب و فاضلاب هنوز از سیستم بهداشتی فاضلاب بهره مند نیست و در زمینه آب نیز پرتنش ترین مدیریت را دارا هستیم.

وی داشتن ۱۰۰ کیلومتر جاده خاکی را از دیگر مشکلات مرکز استان بیان کرد و گفت: ساری مرکز استان از محرومیت و مشکلات زیادی رنج می برند و باید برای حل مشکلات آن تلاش وافری صورت گیرد.

این نماینده مجلس چوب و کاغذ را از صنایع مهم و تولیدی استان بیان کرد و گفت: این صنعت نیازمند توجه ویژه است و باید از ظرفیت های آن در اقتصاد استان بهره گرفت.

بابایی با اشاره به شعار سال جاری و وجود چهار میلیون بیکار ددر کشور گفت: باید با تکیه بر تولید دانش بنیان در حوزه اشتغال ورود و برنامه ریزی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.