کد خبر : 6070
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۱۹
88 views

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

ساخت شهرک های مسکونی در ۱۲ نقطه مازندران

ساخت شهرک های مسکونی در ۱۲ نقطه مازندران
نظری، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران سهمیه ساخت مسکن طی چهار سال را ۱۵۵ هزار واحد بیان کرد و گفت: ۱۲ نقطه برای ساخت شهرک های مسکونی در استان در نظر گرفته شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ سید محمد نظری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی امسال در استان ساخته می شود، گفت: طی بازه چهار ساله این میزان به ۴۰ هزار واحد خواهد رسید.

وی شمار مسکن در نظر گرفته شده برای معلولان را طی چهار سال هشت هزار واحد بیان کرد و گفت: از مجموع واحدهای مسکن استان ۳۱ هزار واحد توسط بخش خصوصی و خود مالک احداث می شود.

وی اظهار داشت: ۲۳ هزار و ۲۵۵ واحد مسکن در حوزه بافت های فرسوده و بازآفرینی شهری ساخته می شود، گفت: طی چهارسال آینده ۲۳ هزار واحد توسط بخش دولتی ساخته می شود که زمین مورد نیاز آن باید تامین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ادامه داد: نیازسنجی مسکن بر اساس سرشماری نفوس و مسکن صورت گرفت و پراکندگی مسکن در تمامی شهرها دیده شده است.

نظری تامین زمین مورد نیاز برای ساخت ۱۵۵ هزار واحد مسکن طی بازه زمانی چهارساله را دغدغه مهم بیان کرد و گفت: در ۱۲ نقطه برای ساخت شهرک های گردشگری مکان یابی شد و دولت مصمم است این مناطق به شهرک های مسکونی تبدیل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.