کد خبر : 6113
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۰۸
201 views

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خواستار شد:

ورود جدی رئیس جمهور برای تعیین‌تکلیف مالکیت کارخانه نساجی مازندران/ اجازه انتقال آب از سوادکوه به سمنان را نمی‌دهیم

ورود جدی رئیس جمهور برای تعیین‌تکلیف مالکیت کارخانه نساجی مازندران/ اجازه انتقال آب از سوادکوه به سمنان را نمی‌دهیم
رئیس مجمع نمایندگان مازندران خواستار ورود جدی رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مالکیت کارخانه نساجی مازندران که هم اکنون در دست متصرفان غیرقانونی است، شد.


به گزارش تیتر شمال؛ کیوان مرادیان کوچکسرائی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: لازم است با تاکید مجدد رئیس جمهور، دستور تامین بودجه موردنیاز مصوب در سفر خود به مازندران و منابع تکمیلی در اسرع وقت صادر کرده تا شاهد اتمام پروژه چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تا قبل از شروع فصل جدید باشیم.

وی افزود: رئیس جمهور در سفر به مازندران جلوی مردم و در پخش زنده اعلام کردند مالکیت کارخانه نساجی مازندران باید تعیین و تکلیف شده و از دست معترضان غیرقانونی آزاد شود اما وزیر اقتصاد، بانک ملی و شرکت سرمایه گذاری آن کوچکترین اقدامی برای اجرای دستورات شما نکرده اند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: چه باندی پشت سر قضایا است که مانع ورود قوی شده و مانع رسیدن ما به حقوق خود می‌شود. ما کوتاه نمی آییم و تا احقاق حقوق مردم، پای این قضیه می ایستیم.

مرادیان کوچکسرائی گفت: قصد داشتم درخصوص رفع تداخلات و مشکلات باغداران و باقیماندن مرکبات بر روی دست کشاورزان، مطالبی را ارائه کنم، اما مطلع شدم در وزارت نیرو برای فردی به عنوان مجری طرح مطالعاتی سد کسیلیان به منظور انتقال آب از سوادکوه مازندران به شهرستان سمنان صادر شده است.

نماینده مردم قائمشهر ،سوادکوه ،جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از دهه 70 چشمه روزیه با نزدیک 800 لیتر آب در ثانیه که هم اکنون نیز آب آشامیدنی سمنان را تامین می کند، از دست دادیم، ادامه داد: وزیر نیرو می داند که به دلیل نبود آب سالم، مردم سوادکوه دو روز آب شرب نداشتند و با دبه آب تهیه می کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم چگونه اجازه می دهند در شرایطی که نیاز به آب آشامیدنی و کشاورزی داریم، آب به منظور استفاده صنایع انتقال داده شود؟ تصریح کرد: ما نمی توانیم پتروشیمی و کک سازی احداث کنیم و کشاورزی نیز نمی توانیم انجام دهیم. آیا آب آشامیدنی نیز حق مردم نیست؟

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.