کد خبر : 6138
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
184 views

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران خبر داد

اعمال محدودیت‌های تردد روز قدس در مازندران

اعمال محدودیت‌های تردد روز قدس در مازندران
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از اعمال محدودیت‌های تردد در روز قدس خبر داد و گفت: در زمان برگزاری مراسم تمامی خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی مسدود خواهد بود.


به گزارش تیتر شمال؛ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی  و رانندگی استان از اعمال محدودیت های تردد در روز قدس خبر داد.

وی افزود: به منظور تسهیل در برگزاری مراسم روز قدس، محدودیت‌های تردد در سراسر استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران، خاطرنشان کرد: این مراسم در شهر ساری  ساعت 11 صبح و در ساير شهرستان‌ها برابر با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط ستادهای مربوطه برگزار خواهد شد.

بیگلری با بیان اينکه در زمان برگزاری مراسم تمامی خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی مسدود خواهد بود، تصریح کرد: به همین منظور در زمان برگزاری مراسم در شهر ساری که از میدان امام (ره) تا میدان شهدا برگزار خواهد شد، مسیرهای میدان امام  به آزادی و خیابان‌های منتهی به آزادی به سمت میدان شهید قاسمی مسدود خواهد بود.

وی تاکید کرد: تا پایان این مراسم، تقاطع ام ام به سمت میدان شهید قاسمی،  میدان امام حسین(ع) به سمت تقاطع ابن شهر آشوب، سه راه کشاورزی به سمت میدان ساعت، تقاطع آرش_خیام به هجده دی، از ملامجدالدین به میدان شهدا و همچنین کلیه کوچه های منتهی به مسیر اصلی راهپیمایی مسدود خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از تمامی شهروندان استان خواست: ضمن همکاری با ماموران انتظامی در صورت ضرورت از سایر خیابان‌های جایگزین تردد کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.