کد خبر : 6297
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۵۲
89 views

مدیرامور سینمایی بهمن سبز مازندران خبر داد

اجرای طرح هلال سبز مصادف با روز جهانی هلال احمر در سینماهای مازندران

اجرای طرح هلال سبز مصادف با روز جهانی هلال احمر در سینماهای مازندران
مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز مازندران از اجرای طرح هلال سبز مصادف با روز جهانی هلال احمر در سطح سینماهای مازندران خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛  سیدسعید پور‌قاسم با تبریک روز جهانی هلال احمر اظهار کرد: فعالیت بشر دوستانه این سازمان در سطح کشور قابل تقدیر است.

وی افزود: با حضور نیروهای خدوم هلال احمر اهداف خیرخواهانه به خوبی در کشور محقق می‌شود.

مدیرامور سینمای موسسه بهمن سبز مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده، این مجموعه در کشور، گفت: نیروهای هلال احمر در زمینه امداد و نجات خصوصا پیشگیری، رهگیری وخصوصا مقابله با ویروس کرونا بواسطه حضور آنانی‌ست که در هر ساعت از شبانه روز دوشادوش دیگر نهادها نقش بسیار اثرگذاری ایفا کردند و در جهت سلامت شهروندان و تحقق شعار والای بنی آدم اعضای یکدیگرند کارنامه قابل قبولی از خودشان به یادگار گذاشتند.

وی اضافه کرد: درباره برنامه امور سینمایی بهمن سبز استان مازندران برای تجلیل از فعالان عرصه هلال احمر، گفت:همه سینماهای بهمن سبز استان مازندران به مدت دو روز آماده پذیرش از اعضای جمعیت هلال احمر هستند.

پورقاسم به فعالیت چهار سینما موسسه بهمن سبز در استان اشاره کرد و افزود: اعضای جمعیت هلال احمر استان مازندران با ارائه کارت شناسایی جمعیت هلال احمر کشور می‌توانند از خدمات تعریف شده این موسسه در چهار شهر ساری، نوشهر، بهشهر و آمل استفاده کنند.

وی در پایان گفت: مجموعه سینماهای امور سینمایی استان مازندران با تمام امکانات رسانه ای خود،در ترویج و اطلاع رسانی الگوهای صحیح زیست و درمان همپای مجموعه هلال بوده و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.