کد خبر : 6307
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۲۷
118 views

فرمانده سپاه کربلا مازندران خبر داد

آغاز رزمایش «جهادگران فاطمی» با رمز «یا فاطمه زهرا(س)» در مازندران

آغاز رزمایش «جهادگران فاطمی» با رمز «یا فاطمه زهرا(س)» در مازندران
فرمانده سپاه کربلا مازندران از آغاز رزمایش جهادگران فاطمی از امروز 17 اردیبشهت‌ماه تا 26 اردیبهشت‌ماه در سطح استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار سیاوش مسلمی صبح امروز در آیین افتتاح رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در مازندران که در سالن غدیر سپاه کربلا استان برگزار شد، اظهار کرد: رزمایش جهادگران فاطمی از امروز 17 اردیبهشت‌ماه آغاز و تا 26 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تمامی جهادگران استان در قرارگاه‌های جهادی سازماندهی و حضور پیدا کنند و نقش‌آفرینی خود را در عرصه خدمت به مردم داشته باشند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران، خاطرنشان کرد: حدود 3 هزار جهادگر مازندرانی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی و اقتصادی  از امروز فعالیت خود را آغاز خواهند کردند.

این مسئول ادامه داد: تفاوتی که این رزمایش با سال‌های گذشته و به‌ویژه ایام نوروز دارد، آن است که در این رزمایش تیم‌ها به صورت تخصصی در حوزه‌های گوناگون و اقشار مختلف سازماندهی شدند تا با هدف‌های از قبل تعیین شده در مناطق مشخص شده حضور پیدا کنند.

مسلمی بیان کرد: با شروع دولت انقلابی سیزدهم، اتفاق خوب و میمونی را شاهد هستیم و خوشبختانه علاقه‌مندی بسیار مطلوبی را در میان مسئولان استان شاهد هستیم که ظهور آن را در همراهی با جهادگران می‌بینیم.

وی گفت: طی جلسه روز گذشته با استاندار مازندران، مقرر شد تا پشتیبانی بسیار مطلوبی از جهادگران استان در این رزمایش صورت گیرد تا بتوانیم رسالت اصلی این رزمایش که همانا خدمت‌رسانی به مردم است را به شایستگی انجام دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.