کد خبر : 6301
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۵۸
140 views

معرفی برترین‌های مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد

معرفی برترین‌های مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد
برترین‌های پنج وزن دوم هفدهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد هم معرفی شدند.


به گزارش تیتر شمال؛ روز دوم مسابقات بین المللی کشتی آزاد جوانان، جام شهیدهاشمی نژاد در بهشهر با معرفی برترین‌ها به کارخود پایان داد.

در دومین و آخرین روز این رقابتها، در وزن ۶۱ کیلوگرم امیرحسین شامی از البرز، در ۷۰ کیلو علی رضایی از مازندران، ۷۹ کیلو مجید باقری از مشهد، ۹۲ کیلو سید رضا هاشمی از مازندران و در ۱۲۵ کیلو سالار حبیبی از تهران با کسب نشان طلا برترین‌ها شدند.

در رده‌بندی تیمی مسابقات، ایران اول شد، ارمنستان در رتبه دوم ایستاد، تاجیکستان به عنوان سوم رسید و گرجستان در جایگاه چهارم قرار گرفت.

یاداور می‌شود؛ با سه مدالی که کشتی‌گیران مازندرانی در روزنخست رقابت‌ها کسب کردند در مجموع نیمی از ۱۰ نشان این رقابت‌ها را ستاره‌های جوان کشتی مازندران به دست آوردند.

هفدهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام شهید هاشمی نژاد ، ۱۵  و ۱۶ اردیبهشت با حضور ۱۰۰ آزادکار از کشور‌های تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان و ۵۰ ورزشکار از کشور ما به مدت دو روز در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزارشد.

همچنین با بسته شدن پرونده این رقابت‌ها با فاصله کمی، مسابقات بین المللی کشتی آزاد رده نوجوانان جام عبدالله موحد حبیبی، بیستم اردیبهشت در آمل آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.