کد خبر : 6428
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
116 views

معاون عمرانی استانداری مازندران:

آغاز طرح دریا از سوم خردادماه در مازندران/ ضرورت تشکیل سازمان عمرانی سواحل

آغاز طرح دریا از سوم خردادماه در مازندران/ ضرورت تشکیل سازمان عمرانی سواحل
معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به آزادسازی ۹۰ درصد سواحل به طول ۴۲۴.۴ کیلومتر گفت: در سفر رئیس جمهوری به مازندران خواستار راه‌اندازی سازمان عمران سواحل شدیم.


به گزارش تیتر شمال؛ رضا علیخانی بعد از ظهر امروز در جلسه ساماندهی سواحل با تاکید بر اینکه در اجرای طرح دریا نیازمند سازمان و دستگاهی داریم‌تا همسویی بین دستگاهی اجرا شود، اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به مازندران خواستار راه‌اندازی سازمان عمران سواحل شدیم.

وی گفت: سواحل نیازمند متولی است تا طرح‌های دریا به صورت قانونی اجرا شود.

معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه ۹۰ درصد سواحل به طول ۴۲۴.۴ کیلومتر آزاد شده است و ساماندهی صورت نگرفت، تصریح کرد: سواحل مازندران بخشی دارای طرح دائمی و بخش دیگر نیازمند بهسازی هستند لازم است در ساماندهی سواحل به بهداشت، صیانت، پذیرش مسافر، توسعه گردشگری و مسائل فرهنگی، اجتماعی و امداد و نجات توجه شود.

این مسؤول اجرای طرح دریا را در سه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت دانست و گفت: در اجرای برنامه میان‌مدت به زیرساخت‌ها و در برنامه بلندمدت به طرح‌های توریستی توجه شده است.

علیخانی با تاکید براینکه فرمانداران و شهرداران شهرهای ساحلی باید در اجرای ساماندهی طرح دریا گزارش‌های لازم را تا اول خرداد ماه امسال به استانداری بدهند، خاطر نشان کرد: طرح دریا از سوم خرداد ماه ۱۴۰۱ شروع می‌شود.

همچنین علیپور کارشناس سواحل در دفتر فنی استانداری مازندران نیز از وجود ۷۲ طرح دریا در استان خبرداد و گفت: تا سوم خرداد ماه سال جاری ۱۵ طر در سواحل قابل اجرا است. از ۵۷ طرح باقیمانده ۴۲ طرح اول تیرماه سال ۱۴۰۱ افتتاح و بقیه هم با همکاری شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها باید اجرایی شود تا به نقطه‌ای که سال ۱۳۹۸ بودیم برسیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.