کد خبر : 6485
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
170 views

سرپرست اداره کل امور مالیاتی مازندران:

حساب شهرداری ساری مسدود شد/ آزادشدن حساب با پرداخت طلب پیمانکاران و بدهی مالیاتی

حساب شهرداری ساری مسدود شد/ آزادشدن حساب با پرداخت طلب پیمانکاران و بدهی مالیاتی
سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان مازندران با تایید خبر مسدود شدن حساب شهرداری ساری، گفت: علت اصلی مسدود شدن حساب شهرداری ساری به بدهی خود شهرداری ساری و نیز بدهی این ارگان به پیمانکاران باز می‌گردد.


به گزارش تیتر شمال؛ محسن اسلامی‌ورکی سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با تایید خبر مسدود شدن حساب شهرداری ساری، در این باره اظهار کرد: علت اصلی مسدود شدن حساب شهرداری ساری به بدهی خود شهرداری ساری و نیز بدهی این ارگان به پیمانکاران باز می‌گردد.

وی افزود: علیرغم اعلام چندین باره اما تاکنون مراجعاتی جهت پرداخت یا تقسیط بازپرداخت بدهی نداشتند.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی مازندران، خاطرنشان کرد: طی چند ماه اخیر، وعده‌های چندین باره‌ای اعلام شد اما متاسفانه به این وعده‌ها عمل نکردند.

اسلامی‌ورکی تصریح کرد: چون در این ماجرا بحث شکایت پیمانکاران مطرح است باید ضمن مراجعه به سازمان امور مالیاتی، تکلیف بدهی خود را با پیمانکاران نیز روشن کنند.

وی ادامه داد: جدای از بدهی شهرداری به سازمان امور مالیاتی اما به دلیل بدهی که به پیمانکاران دارند و این پیمانکاران به موجب قانون بودجه از طریق امور مالیاتی خواستار برداشت طلب معوقه خود از حساب شهرداری ساری را کرده‌اند؛ باید این مشکل را حل کنند.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان مازندران، متذکر شد: مجموع بدهی شهرداری ساری شامل بدهی خود شهرداری به اضافه بدهی به پیمانکاران طلبکار است که به تفکیک مشخص است.

گفتنی است در حالی حساب شهرداری ساری مسدود شده است که تاکنون مبلغی بابت حقوق اردیبهشت ماه به حساب پرسنل شهرداری ساری واریز نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.