کد خبر : 6546
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
109 views

استاندار مازندران تاکید کرد:

لزوم جلوگیری از ولنگاری اخلاقی در سواحل/برخورد قاطعانه با محتکران صورت گیرد

لزوم جلوگیری از ولنگاری اخلاقی در سواحل/برخورد قاطعانه با محتکران صورت گیرد
استاندار مازندران گفت: نباید فرمانداران، سواحل را به حال خود رها کنند و با توجه ویژه، اجازه ولنگاری اخلاقی در سواحل را ندهند.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه شورای اداری که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرائی، دولتی، نظامی و انتظامی استان برگزار شد؛ اظهار کرد: امسال سوم خردادماه در استان مازندران با حضور مردم و پیکر مطهر 8 شهید خوش‌نام بسیار تفاوت با سال‌های قبل خواهد بود.

وی افزود: جراحی اقتصادی، آخرین سنگری است که جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند متعال با موفقیت از آن عبور و فتح خواهد کرد و ما همواره با شهدا همه خاکریزها را فتح خواهیم کرد.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: همه ما باید نسبت به رعایت قانون توجه ویژه داشته باشیم و مدیران جدید باید در سایه تعامل و همفکری، مسیرهای سخت را پشت سر بگذارند.

مقام عالی دولت در استان، ادامه داد: باید توجه به امر ورزش به ویژه ورزش همگانی در تمامی شهرستان‌ها، روستاها و بخش‌ها باید در دستور کار قرار گیرد تا فضای این استان را یک فضای ورزشی کنیم.

از نظر رشد جمعیت وضعیت خوبی نداریم

حسینی‌پور با اشاره به 30 اردیبهشت‌ماه روز جمعیت، بیان کرد: وضعیت ما در استان مازندارن، از نظر جمعیت و رشد جمعیت متاسفانه وضعیت خوبی نیست و در حالی رشد جمعیت حال حاضر این استان، 1.2 درصد است که میانگین کشوری 2.6 درصد است و در رتبه‌ آخر کشور قرار داریم که اصلا زیبنده این استان نیست.

وی عنوان کرد: نیازمند آن هستیم که به سرعت و با دقت این موضوع آسیب شناسی شود و در حالی که رشد جمعیت ما کاهش پیدا کرده است از آن‌سو شاهد رشد جمعیت مهاجر به این استان هستیم و این در دراز مدت بسیار خطرناک خواهد بود.

فرمانداران اجازه ولنگاری اخلاقی در سواحل را ندهند

استاندار مازندران در ادامه به موضوع سواحل و تهدیدات فرهنگی و جانی آن اشاره کرد و گفت: فرمانداران تمامی شهرستان‌ها نباید سواحل را به حال خود رها کنند و در هر شهرستانی باید مجموعه دستگاه‌های فرهنگی با مدیریت فرمانداران در خصوص مدیریت فرهنگی سواحل توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مقام عالی دولت در استان، اعلام کرد: برای ما پذیرفته شده نیست این استان با 10 هزار و 400 شهید شاهد ولنگاری اخلاقی در سواحل باشد و تمامی مسئولان در این زمینه مسئولیت دارند.

حسینی‌پور افزود: با توجه به آزادسازی سواحل برخی‌ها تصورشان آن است که این آزادسازی یعنی آزادسازی تمامی اجزای تفریحی و ما نباید اجازه چنین اتفاقی را بدهیم.

وی تاکید کرد: اعضای شورای تامین و تمامی فرمانداران شهرهای ساحلی باید با تدابیر خوب فرهنگی در سواحل اثرگذار باشند و اجازه ندهیم که وجهه این استان دچار خدشه شود.

ضرورت جهاد تبیین و لزوم رعایت حجاب و عفاف در دستگاه‌ها

استاندار مازندران، مطرح کرد: یکی از موضوعات مهم رعایت حجاب و عفاف هم برای برادران و هم برای خواهران در دستگاه‌های اجرایی و دولتی است و باید دستگاه‌های اداری ما مظهر و الگوی مولفه‌های ارزشی باشند.

مقام عالی دولت در استان، عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید خدمات دستگاه‌ها را در راستای جهاد تبیین مورد اشاره مقام معظم رهبری به استحضار مردم برسانند و مدیران دستگاه‌ها از بهترین نیروها در این بخش استفاده کنند.

حسینی‌پور اذعان کرد: مجموعه عملکرد دستگاه‌ها باید به مردم گزارش داده شود و بدانیم جهاد تبیین در مقابل تهاجم و شبیخون دشمن است.

وی اظهار کرد: باید با رفتارمان مورد آرامش مردم شویم و نباید مردم پشت درهای بسته بمانند و حتما مدیران زمان بیشتری را برای مردم بگذارند.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: نیاز امروز مازندران آن است که هر مدیری باید در دستگاه خودش با ابتکارات جدید و تحول در مسیر مدیریت، خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه دهد.

با مخلان بازار و محتکران به شدت برخورد کنید

مقام عالی دولت در استان، تصریح کرد: کسانی که در این روزهای سخت بدنبال احتکار کالاهای ضروری مردم مثل آرد هستند که یکی از عناصر مهم امنیت غذایی کشور است، خیانتکار است و باید به شدت با آن فرد برخورد کنید.

حسینی‌پور تاکید کرد: تمامی مدیران اقتصادی و به ویژه فرمانداران، ضمن رصد دقیق بازار به ویژه وضعیت مردم، مسئولانه عمل کنند؛ مبادا در این فشار اقتصادی غفلت کنیم و خانواده‌ای در فقر مطلق، آسیب ببینند و اجازه ندهیم که با یک دور زدن در شهر بگوییم همه چیز درست است، گوشه‌های شهر را هم ببینیم، مناطق دور افتاده را هم ببینیم.

وی متذکر شد: حتما به قشر ضعیف جامعه توجه کنید و اگر لازم شد کمک کنید، خیرین فراوانی در این استان وجود دارند؛ مبادا بیماری از خانواده‌های ضعیف در بیمارستان‌ها دچار مشکل شود و به این موضوعات توجه کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.