کد خبر : 6589
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
95 views

فرمانده سپاه کربلا :

ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی
فرمانده سپاه کربلا از ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکونی با کمک بسیج سازندگی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در استان در سال جاری خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار سیاوش مسلمی در آیین افتتاح دو طرح بسیج سازندگی در جویبار با هدف محرومیت زدایی با اعلام اینکه طرح های بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی در قالب طرحهای راه روستایی، آب آشامیدنی، مسکن محرومان، ورزشی ، درمان وبخش های مختلف است اظهار کرد: سال گذشته ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار بسیج سازندگی برای تکمیل ۱۹ مجتمع آبرسانی در استان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه طرحهای آبرسانی به علت کمبود اعتبارات دولتي راکد مانده بود که به همت بسیج سازندگی با اجرای این طرحها، ۱۲۸روستا از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران به ساخت ۱۳۰۰واحد مسکونی با کمک بسیج سازندگی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی امسال در استان اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز ۴۵۶ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ساخته و تحویل خانواده های هدف شد.

مسلمی همچنین طرح زيرساخت کارخانه زباله سوز ساری را از دیگر طرح های در دست اجرای بسیج سازندگی استان برشمرد که تا پایان شهریور زیر ساخت‌های های این واحد تکمیل می شود.‌

دوطرح بسیج سازندگی در روستای لاریم و زرین کلای جویبار به ترتیب با زیز بنای ۷۰مترمربع و، با هزینه ۲۲۰میلیون تومان برای یک مادر تحت پوشش کمیته امداد افتتاح و یک سالن ورزشی چند منظوره هم به مساحت ۴هزارمتربع ، با زیر بنای ۸۱۵ مترمربع و با هزینه یک‌میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان در روستای لاریم بهره‌برداری شد

در حاشیه این مراسم نیز ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان جویبار توزیع شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.