کد خبر : 6613
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
183 views

فرمانده انتظامی مازندران:

قاتل افسر پلیس گلوگاهی دستگیر شد

قاتل افسر پلیس گلوگاهی دستگیر شد
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگيری قاتل ستوان‌دوم "وحید ناظری"در شهرستان گلوگاه ظرف 24 ساعت، خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران از شناسایی و دستگيری قاتل  افسر پلیس در شهرستان گلوگاه ظرف 24 ساعت، خبر داد.

وی افزود: در پی کسب خبری در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد روز شنبه، 31 اردیبهشت ماه سال 1401 مبنی بر وقوع قتل با شلیک چند گلوله در خیابان فرمانداری شهرستان گلوگاه، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان و پليس آگاهي استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: کارآگاهان و کارشناسان پليس آگاهی با تشکیل تیم ویژه بررسی صحنه قتل و اعزام به محل وقوع جنایت در بررسی‌های اولیه دریافتند یکی از کارکنان انتظامی استان سیستان و بلوچستان اهل شهرستان گلوگاه را که در حال سپری کردن مرخصی در محل اقامت خود بود به قتل رسانده و متواری شدند.

میرزایی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس‌های تخصصی این فرماندهی و انجام تحقیقات از خانواده مقتول در کمتر از 24 ساعت، از شناسایی مظنونان به قتل خبر داد و گفت: ماموران با هماهنگی قضائی و تشکیل تیم ویژه عملیاتی، متهم اصلی پرونده را در استان تهران شناسایی و دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: متهم به قتل در تحقیقات و بازجويی‌های فنی پلیس، با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و ضمن اقرار به قتل با سلاح گرم جنگی (کلت) علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و گفت: پیگیری ویژه قضائی و انتظامی تا تکمیل تحقیقات ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.