کد خبر : 6631
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
288 views

استاندار مازندران:

محرومیت و مشکلات اقتصادی زیبنده شهرستان گلوگاه نیست/توسعه زیرساخت‌ها با جدیت در دستور کار قرار گیرد

محرومیت و مشکلات اقتصادی زیبنده شهرستان گلوگاه نیست/توسعه زیرساخت‌ها با جدیت در دستور کار قرار گیرد
استاندار مازندران گفت: محرومیت و مشکلات اقتصادی زیبنده گلوگاه نیست و این شهرستان نیازمند تحولات اساسی است و به طور حتم مسوولان ارشد استان هم برای تحقق این امر حمایت های لازم را انجام خواهند داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور در دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم گلوگاه در سالن جلسات شرکت دخانیات تیرتاش افزود: از ظرفیت استعدادهای ناب و نیروی انسانی شهرستان گلوگاه متاسفانه در سال‌های گذشته استفاده نشد و دیده نشدن نخبگان علمی برای توسعه این خِطه را به هیچ عنوان نمی پسندم.

وی با بیان این که ایده پردازی و استفاده بهینه از نیروی انسانی رمز توسعه گلوگاه و دیگر شهرستان‌های مازندران است، گفت: نخبگان علمی برای توسعه روزافزون این دیار برنامه بدهند.

استاندار مازندران ادامه داد: مسوولان در دولت سیزدهم خود را مکلف به استفاده اصولی از ظرفیت نخبگان علمی، دانشگاهی می دانند و فرمانداران و روسای ادارات استانی و شهرستانی در استان به طور حتم از دیدگاه های موثر آنان استفاده کنند.

حسینی‌پور تصریح کرد: بی‌توجهی به دیدگاه‌های کارشناسی نخبگان علمی در امور اجرایی و فنی جفا به منطقه است و از مسوولان محلی می خواهم که با جدیت دیدگاه های کارشناسی اقشار مختلف مردم به ویژه نخبگان را مورد توجه قرار دهند.

وی اضافه کرد: گلوگاه مشخصات بسیار خوبی برای شکوفایی استعدادهای نهفته دارد و حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان نشان دهنده آن است که توسعه شرق استان به طور حتم در اولویت است.

استاندار مازندران گفت: محرومیت و مشکلات اقتصادی زیبنده گلوگاه نیست و این شهرستان نیازمند تحولات اساسی است و به طور حتم مسوولان ارشد استان هم برای تحقق این امر حمایت های لازم را انجام خواهند داد.

حسینی‌پور افزود: به مردم این دیار قول می دهیم که تمام تلاش خود را برای جبران عقب ماندگی های گلوگاه به کار خواهیم گرفت و اکنون تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان در نقاط مختلف این شهرستان حضور دارند و برای بررسی ظرفیت‌ها و گره گشایی دغدغه های این دیار در تلاش هستند.

استاندار مازندران با بیان این که برای توسعه گلوگاه برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: سند توسعه این شهرستان با بهره گیری از دیدگاه های نخبگان علمی تدوین و به زودی ارایه  می‌شود.

حسینی پور تصریح کرد: از ظرفیت اقتصاد دریا، گردشگری و همچنین کشاورزی در گلوگاه برای ایجاد اشتغال پایدار به معنای واقعی استفاده نشده و شکوفایی این ظرفیت ها عزم همگانی را می‌طلبد و مسوولان ارشد استان برای تحقق آن تلاش خواهند کرد.

وی با بیان این که به هیچ عنوان ورودی و خروجی گلوگاه زیبنده این شهر نیست، گفت: توسعه زیرساخت‌های این شهرستان باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

استاندار مازندران با بیان این که توسعه اقتصادی با پیوست فرهنگی بومی هر منطقه در اولویت باشد، ادامه داد: تمام تلاش های مسوولان باید خروجی داشته باشد و منفعت آن را باید مردم ببینند.

حسینی پور با بیان این که مسوولان دولت سیزدهم در مازندران مدیران پشت میز نشین نیستند و در دل جامعه و در کنار مردم هستند، تصریح کرد: با همراهی و هماهنگی بین مردم و مسوولان به طور حتم زمینه توسعه اقتصادی شهرستان‌های استان هموار تر خواهد شد.

در این نشست پیش از سخنرانی استاندار، نمایندگان بخش های مختلف جامعه مسایل و مشکلات خودشان را با حسینی پور در میان گذاشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.