کد خبر : 6646
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
197 views

طی روز جاری؛

کلنگ احداث پاسگاه دریایی در رامسر به زمین زده شد

کلنگ احداث پاسگاه دریایی در رامسر به زمین زده شد
آیین کلنگ زنی برای احداث پاسگاه دریایی با هدف تامین امنیت فعالیت‌های دریانوردی و مراقبت از مرزهای دریایی در شهرستان رامسر برگزار شد.


به گزارش تیتر شمال؛ فرمانده دریابانی نوشهر عصر شنبه در آیین کلنگ زنی احداث پاسگاه مرزبانی در شهرستان رامسر، ماموریت اصلی این نهاد را برقرار امنیت برای فعالیت های دریانوردی و مراقبت از مرزهای دریایی برشمرد.

سرهنگ مصطفی عسگری گفت: سال گذشته از سوی فرماندهی مرزبانی استان مازندران پیگیری هایی برای استقرار این پاسگاه و تامین امنیت دریایی این منطقه انجام شد، که در نهایت با همراهی های استانی و شهرستانی پاسگاه دریایی در شهرستان رامسر مستقر شد.

وی در ادامه افزود با استقرار این پاسگاه خلاء تامین امنیت دریایی و جلوگیری از جرایم در دو نقطه تنکابن و رامسر نیز به خوبی پوشش داده می شود و دغدغه ها پیرامون نقاط ساحلی در غربی ترین نقاط استان مازندران برطرف شد.

وی گفت این پاسگاه دریایی علاوه بر تامین امنیت فعالیت های دریانوردی و برقراری امنیت و مراقبت از مرزها در خزر، ساماندهی شناورهای تفریحی،  فعالیت های صیادی و تجاری، جلوگیری از ماسه خواری و تجاوز به حریم ۶۰ متر دریا را نیز تحت پوشش قرار می دهد.

شهرستان ۸۰  هزار نفری رامسر رامسر ۲۰ کیلومتر نوار ساحلی دارد که بر اساس گزارش منابع طبیعی و نقشه کاداستر تاکنون ۱۸ کیلو متر از حریم ۶۰ متر آن آزاد شده است.

  • منبع: ایرنا مازندران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.