کد خبر : 6656
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
308 views

جشن قهرمانی تیم نساجی منتفی شد

جشن قهرمانی تیم نساجی منتفی شد
مراسم برپایی جشن قهرمانی تیم نساجی در جام حذفی در پایان بازی با تراکتور به طور رسمی منتفی شد.


به گزارش تیتر شمال؛ باشگاه نساجی قصد داشت با برگزاری دیدار خود با تراکتور در استادیوم شهدای ساری در پایان این بازی و در حضور تماشاگرانش جشن قهرمانی در جام حذفی را برگزار کند اما این مجوز را از سوی سازمان لیگ و هم چنین شورای تامین استان دریافت نکرد و با اعلام سازمان لیگ دیدار پایانی نساجی در لیگ برتر و در برابر تراکتور در استادیوم پاس برگزار می شود.

نساجی با شکست یک بر صفر آلومینیوم اراک در دیدار پایانی جام حذفی قهرمان این دوره از مسابقات شد؛ این مهمترین افتخاری بود که نساجی در طی 63 سال حضور خود در فوتبال به دست آورده است. بر اساس خبرهای رسیده از باشگاه نساجی این باشگاه در تلاش است با کسب مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورت راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا در این مسابقات حاضر شود.

فصل آینده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به دلیل همسان سازی با تقویم یوفا برگزار نمی شود اما گفته می شود قهرمان این فصل جام حذفی و فصل آینده به همراه قهرمان این فصل لیگ برتر و فصل آینده در دوره بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود و در صورتی که این موضوع مصوب شود نساجی وارد بازی های لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

به نظر می‌رسد به این خاطر که این تیم از نظر مالی یکی از شفاف ترین تیم های حاضر در لیگ برتر است، شانس زیادی برای رسیدن به این بازی‌ها دارد. تیمی که در کمیته انضباطی حتی یک پرونده مالی هم ندارد. هم چنین پیش‌بینی می شود استادیوم شهید وطنی قائمشهر با توجه به تاکید رییس جمهور در فصل آینده برای میزبانی از نساجی مهیا شود.

نساجی با شکست یک بر صفر تیم آلومینیوم اراک در بازی پایانی به جام قهرمانی حذفی دست پیدا کرد. این مهمترین عنوان نساجی در طول دوران 63 سال حیات این تیم با مربیگری ساکت الهامی بود. نکته جالب اینکه نساجی یک هفته پیش از شروع فصل جدید بازی ها احتمالا 8 مرداد باید در قالب سوپر جام به مصاف تیم استقلال، قهرمان لیگ برتر برود.

آماده نشدن استادیوم شهید وطنی قائمشهر بعد از تقریبا یک سال کار موجب شده تا این فصل نساجی همه دیدارهای خانگی خود را در خارج از خانه برگزار کند و یکی از دلایل عدم برپایی جشن قهرمانی تیم نساجی در جام حذفی نیز همین مسئله است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.