کد خبر : 6674
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
156 views

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران:

۱۵۰۰ تن روغن در مازندران توزیع شد/روغن‌ها به دنبال مشتری می‌گردند

۱۵۰۰ تن روغن در مازندران توزیع شد/روغن‌ها به دنبال مشتری می‌گردند
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ تن روغن در مازندران توزیع شد،گفت: هیچ محدودیتی برای تامین روغن وجود ندارد و به هر میزان که مباشران نیاز باشد قابل تامین است.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمد جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه تامین و توزیع کالاهای اساسی در بازار از اولویت های اصلی جهاد کشاورزی مازندران است، اظهار کرد: ۴ هزار تن برنج برای سهیمه استان مازندران در نظر گرفته شد که از این میزان  ۲ هزار و ۵۰۰  تن برنج تایلندی با قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان  و یک هزار و ۵۰۰ تن برنج هندی با قیمت هر کیلوگرم ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع می شود.

وی به سهیمه ۲  هزار و ۴۰۰ تنی شکر مازندران اشاره کرد و افزود: این محصول در بسته‌‌بندی‌های یک کیلوگرمی با قیمت۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان قابل عرضه در فروشگاه‌های سراسر استان است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران به موجودی هزار و ۲۰۰ تنی مرغ منجمد در استان اشاره کرد و گفت: ۴۰۰ تن گوشت قرمز منجمد در استان ذخیره سازی شد که در صورت نیاز قابل عرضه در بازار است.

جعفری با بیان اینکه هر شب حدود هزار تن مرغ در کشتارگاه‌های استان کشتار شده و به بازار داخل و خارج استان ارسال می‌‌شود، ادامه داد: بازار مرغ از آرامش خوبی برخوردار است و هرکیلوگرم مرغ گرم کمتر از قیمت مصوب و حدود ۴۵ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی به فعالیت ۱۱ کارخانه استحصال روغن در استان اشاره کرد و گفت: فروشگاه‌های سطح استان فراوانی روغن وجود دارد تا جاییکه به دلیل وفور این محصول در فروشگاه ها مباشران برای خرید این محصول مراجعه نمی‌کنند.

جعفری اظهار کرد: هیچ محدودیتی برای تامین روغن وجود ندارد و به هر میزان که نیاز   مباشران باشد قابل تامین است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به افزایش چندین برابری قیمت روغن گفت: به همین دلیل برخی فروشگاه‌ها برای خرید این محصول اقدام نمی‌کنند.

جعفری بیان کرد: از ۱۰ روز گذشته هزار و ۵۰۰ تن انواع روغن صنف، صنعت و خانوار در استان مازندران توزیع شد و هیچ محدودیتی برای تامین و توزیع کالاهای اساسی در استان وجود ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ماه محرم، آمادگی کامل برای تامین کالاهای اساسی هیأت‌ها وجود دارد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی پس از اصلاح ساختار شیوه پرداخت یارانه‌ها، اما هیچگونه کمبود و یا محدودیت در تامین و توزیع این کالاها وجود ندارد و به هر میزان قابل عرضه به بازار است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.