کد خبر : 6711
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
173 views

رئیس پلیس فتا مازندران اعلام کرد:

دستگیری کلاهبرداران اسکیمری در مازندران

دستگیری کلاهبرداران اسکیمری در مازندران
رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری کلاهبرداران اسکیمری در استان خبر داد و گفت: متهمان در اقرار به جرم خود اعتراف کردند که ۴۷ عدد عابر بانک کارت شهروندان را کپی و با آن ها لوازم خانگی خرید کرده‌اند.


به گزارش تیتر شمال؛ سامع خورشاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از هموطنان مسافر به مراجع قضائی و انتظامی استان مازندران مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حساب آنان، موضوع در دستور کارپلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا تیمی فنی از کارشناسان این پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و متوجه شدند مالباختگان چندی پیش از دوره گردهای شهرهای توریستی ، اقدام به خرید کرده‌اند.

رئیس پلیس فتا مازندران ادامه داد: با بررسی‌ها و تلاش کارشناسان پلیس فتا هویت متهمان مشخص و با اقدامات صورت گرفته محل اختفای آن‌ها مورد شناسایی قرار گرفت که در یک عملیات غافلگیرانه مجرمان سایبری دستگیر و ادله دیجیتال وی جمع آور گردید.

خورشاد با بیان اینکه متهمان ضمن اقرار به جرم خود اعتراف کردند که ۴۷ عدد عابر بانک کارت شهروندان را کپی و با آن ها لوازم خانگی خرید کرده‌اند، گفت: کارشناسان مبلغ سرقت شده از حساب های بانکی مالباختگان را ۶ میلیارد ریال برآورد کرده و در حال برسی می‌باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.