کد خبر : 6708
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
125 views

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

آزادسازی 14 هزارمتر اراضی کشاورزی در ساری از چنگ زمین‌خواران

آزادسازی 14 هزارمتر اراضی کشاورزی در ساری از چنگ زمین‌خواران
فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی 14هزار متر از اراضی کشاورزی به ارزش 275 میلیارد ریال در منطقه ییلاقی ساری از چنگ یکی از زمین خواران خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار مرتضی میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای مبارزه با پدیده شوم زمین خواری و در پی تصرف غیر قانونی اراضی کشاورزی و ملی توسط فردی سودجو در یکی از مناطق ییلاقی از توابع شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران پس از هماهنگی های قضائی با همکاری کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در اقدامی عملیاتی، 14 هزار متر از زمین های تصرف شده از چنگ متهم را رها سازی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، ارزش زمین رهاسازی شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 275 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

میرزایی با اشاره به اینکه حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفین و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه ساخت و سازهای غیرقانونی و تفکیک اراضی ملی و کشاورزی، مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.