کد خبر : 6739
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
242 views

امشب 12 خردادماه؛

دوازدهمین یادواره شهدای 157 شهید اصناف ساری برگزار می‌شود

دوازدهمین یادواره شهدای 157 شهید اصناف ساری برگزار می‌شود
فرمانده بسیج اصناف مرکز مازندران از برگزاری دوازدهمین یادواره سرداران و 157 تن از شهدای اصناف شهرستان ساری با محوریت یادبود و گرامیداشت 14 خردادماه سالروز رحلت امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین 15 خردادماه، خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدجواد نبودی فرمانده بسیج اصناف ساری در گفت‌وگو با خبرنگار مازنداصناف از برگزاری دوازدهمین یادواره سرداران و 157 تن از شهدای اصناف شهرستان ساری با محوریت یادبود و گرامیداشت 14 خردادماه سالروز رحلت امام خمینی(ره) و  سالروز قیام خونین 15 خردادماه، خبر داد.

وی افزود: ا ین مراسم روز پنج‌شنبه 12 خردادماه پس از نماز مغزب و عشاء در مسجد ابوالفضل(ع) خیابان مدرس ساری با حضور خانواده معزز شهدا، جامعه بزرگ اصناف، مسئولان و مدیران شهری و استانی و اقشار گوناگون مردم برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج اصناف ساری خاطرنشان کرد: این مراسم معنوی با سخنرانی حجت‌الاسلام  سیدمرتضی موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مازندران و مداحی محمود زارع برگزار می‌شود.

نبوی هدف از برگزاری یادواره شهدا را تزریق فرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی به جامعه و انتقال رشادت‌ها ازنسل‌های بالاتر به نسل‌های جدید عنون کرد و افزود: پس از عدم برگزاری دو ساله یادواره شهدای اصناف به دلیل محدودیت‌های کرونایی، دوازدهمین یادواره مصادف با رحلت امام خمینی(ع) و قیام خونین پانزدهم خردادماه برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج اصناف ساری در پایان از تمام مسئولان شهری و استانی و جامعه بزرگ کسبه، اصناف و بازاریان استان برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.