کد خبر : 6758
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
120 views

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل:

بیمارستان‌های بابل خالی از بیماران کرونایی/کنترل ویروس به‌معنای پایان کرونا نیست

بیمارستان‌های بابل خالی از بیماران کرونایی/کنترل ویروس به‌معنای پایان کرونا نیست
سیدعلی مظفرپور با بیان اینکه در حال حاضر هیچ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری نیست، گفت: کنترل ویروس کرونا در بابل و کشور نشانه پایان این بیماری نیست، لذا نباید وضعیت موجود سبب عادی‌نگاری شود‌.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدعلی مظفرپور با بیان اینکه در حال حاضر هیچ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری نیست، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته آخرین بیمار بستری مبتلا به کرونا ترخیص شد.

وی با اشاره به اینکه استقبال بالای شهروندان بابلی از تزریق واکسن کرونا سبب این اتفاق مهم شده است، افزود: تاکنون حدود یک میلیون دُز واکسن در بابل تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، خاطرنشان کرد: کرونا پایان نیافته و نباید از این ویروس خطرناک غافل شد.

این مسئول با بیان اینکه از همشهریان و هم استانی‌ها تقاضا داریم تا روز جشن پایان کرونا، هم‌چنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند؛ تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی ما را از بازگشت به روزهای سخت کرونایی در امان نگه می‌دارد.

مظفرپور با اشاره به اینکه قطعا تلاش‌های بی نظیر کادر بهداشت و درمان و آحاد مردم در مبارزه با کرونا در تاریخ کشور ماندگار می‌شود، گفت: مدیون شهدای سلامت هستیم که در این موفقیت بزرگ در کنار ما نیستند، ولی یاد و نامشان در دل‌های ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه کنترل ویروس کرونا در بابل و کشور نشانه پایان این بیماری نیست، اعلام کرد: گروه‌های پرخطر مانند سالمندان و بیمارانی که سیستم ایمنی ضعیف دارند و یا داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی مصرف می کنند، نوبت چهارم واکسن کرونا را تزریق کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اعلام اینکه در حال حاضر وضعیت موجود نباید سبب عادی‌نگاری شود‌، متذکر شد: همشهریان دقت کنند ویروس همچنان در شهرهای مازندران و کل کشور در چرخش است و پاندمی به پایان نرسیده است و باید مراقب باشیم تا دوباره گرفتار نشویم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.