کد خبر : 6764
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
196 views

ورود فرماندار به تعطیلی خودسرانه نانوایی‌های ساری/ 11 نانوایی پلمب شدند

ورود فرماندار به تعطیلی خودسرانه نانوایی‌های ساری/ 11 نانوایی پلمب شدند
فرماندار ساری در بازدید میدانی از وضعیت نانوایی‌های استان از پلمب 11 واحد متخلف خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ تعطیلی خودسرانه نانوایی‌های مرکز استان در ایام تعطیل به یکی از گلایه‌های جدی شهروندان تبدیل شده بود.

فرماندار ساری امروز در بازدید میدانی و سرزده از چند واحد تولید نان دستور پلمب تعدادی از نانوایی‌های مختلف را صادر کرده است.

در همین ارتباط محمدعلی نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اعلام اینکه برای رفع این مشکل، فعالیت بازرسی در ساری تشدید شده است، گفت: از ابتدای خردادماه تا چهاردهم این ماه، ۱۲ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی انجام شده و ۳ هزار و ۷۰۰ پرونده در این ارتباط تشکیل شده است.

وی با اعلام اینکه بر اساس بررسی انجام شده ۵ هزار و ۲۰۰ تخلف ثبت شده است، تصریح کرد: همچنین ۴هزار و ۷۵۰ فعال صنفی تذکر شفاهی دریافت کرده‌اند.

فرماندار ساری عناوین تخلف ثبت شده را احتکار، عدم صدور فاکتور، فروش اجباری، گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم رعایت موازین بهداشتی، عدم رعایت ساعت کاری و عدم رعایت فاکتور خرید اعلام کرد.

وی میزان جرائم اعمال شده را حدود ۱۴ میلیارد تومان اعلام کرد.

فرماندار ساری همچنین از پلمب چهار واحد خبازی در بازدید میدانی امروز خبر داد و گفت: در بررسی انجام شده از زمان شروع طرح تاکنون ۱۱ خبازی پلمب شده است.

نوبخت در ارتباط با تعطیلی خارج از نوبت نانوایی‌ها، ابراز کرد: در این طرح همچنین بازرسی از خبازی‌ها در دستور کار قرار دارد که در مجموع هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی انجام شده است که ۳۵۰ پرونده در این ارتباط تشکیل شده است.

وی تعداد تخلف‌های انجام شده را ۴۵۰ مورد اعلام کرد و افزود: برای برخی از نانوایی‌ها دو پرونده تخلف ثبت شده است.

فرماندار ساری به جریمه ۳ میلیارد تومانی واحدهای خبازی متخلف در مرکز استان نیز اشاره و اظهار کرد: ۵۴۰ خباز استان تذکر شفاهی دریافت کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.