کد خبر : 6804
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
351 views

رئیس قوه قضاییه خبر داد:

ورود قوه قضائیه به موضوع کاخ ویلای جنجالی مازندران/۴ پرونده تشکیل شد

ورود قوه قضائیه به موضوع کاخ ویلای جنجالی مازندران/۴ پرونده تشکیل شد
رئیس قوه قضاییه ضمن دستور به رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر پیگیری مجدانه موضوع ساخت و ساز غیرقانونی ویلا در حریم روستای سالدوزکلا شهرستان سیمرغ از استانداری مازندران تا حصول نتیجه خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در جریان نشست شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان بازرسی کل کشور در زمینه رسیدگی به تخلفات مربوط به ساخت یک ابر ویلا در یکی از روستاهای استان مازندران اظهار کرد: ممکن است برخی تصور کنند ساخت و ساز یک ویلا چه اهمیتی داشته که سازمان بازرسی به موضوع آن ورود کرده است؛ این موضوع صرفا رسیدگی به یک ساخت و ساز غیرقانونی نبود؛ چنانچه به تخلفات صورت گرفته در ساخت این ویلا بی‌توجهی می‌شد این امر ساخت و سازهای غیرقانونی دیگری را در آن منطقه در پی داشت.

رئیس قوه قضاییه ضمن دستور به رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر پیگیری مجدانه موضوع ساخت و ساز غیرقانونی ویلا در منطقه مورد اشاره از استانداری مازندران تا حصول نتیجه گفت: پیگیری ساخت ویلای غیرقانونی مورد اشاره زمانی اثربخش است که منتهی به رفع تخلفات در مورد ویلای مزبور و جلوگیری از موارد مشابه شود.

محسنی اژه‌ای با اشاره به پرونده‌های زیادی که در حوزه زمین و اراضی در قوه قضاییه تشکیل شده و می‌شود، گفت: با توجه به شناختی که شخص رئیس‌جمهور وجود دارد بسیار امید داریم اقدام عاجلی از ناحیه دولت برای ساماندهی موضوع زمین، جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، تغییر کاربری‌ها و دستگاه‌های صادرکننده مجوز و پروانه ساخت‌وساز، صورت گیرد.

تشکیل ۴ پرونده برای ساخت و ساز غیرمجاز در حریم روستای سالدوزکلا  سیمرغ

خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز در این جلسه به ارائه گزارشی پیرامون رسیدگی‌های این سازمان به  تخلفات صورت گرفته در زمینه ساخت و ساز غیرقانونی در حریم روستای سالدوزکلا شهرستان سیمرغ استان مازندران پرداخت و از تشکیل ۴ پرونده برای این ساخت و ساز غیرمجاز خبر داد.

وی در همین زمینه گفت: علاوه بر ارسال گزارش این ساخت و ساز غیرمجاز برای  استاندار مازندران،  گزارش‌های کیفری علیه مدیر وقت بنیاد مسکن قائمشهر، مسئول فنی بخشداری و همچنین دهیار روستای سالدوزکلا را به مراجع قضایی ذی‌صلاح ارسال کردیم و از دیوان عدالت اداری هم تقاضای ابطال پروانه این ساختمان را داشته ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.