کد خبر : 6800
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
155 views

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

تکمیل سالن‌های سه‌گانه تالار مرکزی ساری در مرحله پایانی قرار دارد

تکمیل سالن‌های سه‌گانه تالار مرکزی ساری در مرحله پایانی قرار دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مرحله آکوستیک‌سازی سالن‌های سه‌گانه تالار مرکزی ساری به بخش‌های پایانی رسیده و اقدامات لازم از نظر اجرایی و اعتباری برای بهره‌برداری از این سالن در سال جاری نیز انجام شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حسین جوادی امروز –دوشنبه ۱۶ خرداد- در حاشیه بازدید از پروژه مهم تالار مرکزی ساری اظهار کرد: تمام تلاش این اداره کل بر این است که عملیات تکمیل این طرح، بزودی انجام شود و این مکان مورد استفاده اهالی فرهنگ و هنر استان قرار گیرد.

وی با بیان این که تأخیر در گشایش تالار مرکزی ساری خسارت بار است، اظهار کرد: در حال حاضر پیمانکار مرحله عایق صدا یا آکوستیک سالن‌های آمفی تئاتر، سینما و سالن موسیقی را به قسمت‌های پایانی رسانده و تقریبا می‌توان گفت که این مرحله مهم از ساخت سالن در حال پایان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: سقف فضای باز مجتمع که با سازه فضایی اجرا شده باید با چادرهای مخصوص پوشانده شود که برای اجرای این مرحله نیز رایزنی‌های لازم انجام شد. در جلسه‌ای که با رئیس اداره نظارت بر پروژه‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم خوشبختانه قول مساعد ایشان برای انعقاد قرارداد پوشش سقف سازه فضایی و تکمیل مابقی عملیات داده شد.

این مسئول تصریح کرد: برای تکمیل و تجهیز این پروژه مهم زیرساختی و فرهنگی استان، سازمان برنامه و بودجه کشور ۸۰ میلیارد تومان شامل ۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ و ۳۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته که موجب به بهره‌برداری رسیدن تالار مرکزی ساری می‌شود.

عملیات اجرایی تالار مرکزی ساری با زیر بنای ۱۲ هزار و ۹۶۷ متر مربع سال ۱۳۸۶ از محل اعتبارات ملی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد و قرار بود طی سه سال به بهره‌برداری برسد. این پروژه در حال حاضر در بخش‌های ساختمانی و تاسیساتی دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.