کد خبر : 6907
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
242 views

در نشست روسای کمیته دفاع شخصی جودو و هیات انجمن‌های ورزشی رزمی مقرر شد؛

از هرگونه فعالیت خارج از چارچوب قانونی جلوگیری می‌شود/صدور احکام دفاع شخصی توسط فدراسیون جودو

از هرگونه فعالیت خارج از چارچوب قانونی جلوگیری می‌شود/صدور احکام دفاع شخصی توسط فدراسیون جودو
در نشست روسای کمیته دفاع شخصی جودو و هیات انجمن‌های ورزشی رزمی ضمن تاکید بر صدور احکام دفاع شخصی توسط فدراسیون جودو، مقرر شد تا از رشته ها و سبک ها و مربیان غیر مجاز در حوزه دفاع شخصی جلوگیری بعمل آید.


به گزارش تیتر شمال؛ نشست تخصصی مسلم اکبری مسئول کمیته دفاع شخصی هیئت جودو مازندران با باقری رئیس هیات انجمن های ورزشی رزمی استان مازندران برگزار شد.

در این راستا  هماهنگی و تدوین تفاهم نامه برگزاری دوره آموزشی دفاع شخصی برای کلیه سبک‌های دفاع شخصی هیات های رزمی انجام و مقرر شد  تا صدور احکام دوره دفاع شخصی توسط فدراسیون جودو  انجام پذیرد.

در  این  نشست که در دفتر هیات انجمن های ورزشی رزمی استان مازندران برگزار گردید، مقرر شد تا از رشته ها و سبک ها و مربیان غیر مجاز در این مجموعه جلوگیری بعمل آید.

همچنین مقرر شد از ظرفیت کمیته دفاع شخصی جودو استان به منظور افزایش توسعه فرهنگ ورزش و کمک به افزایش مهارت های آمادگی جسمانی و دفاع شخصی ویژه مربیان  در استان  اقدام گردد.

گفتنی است در این نشست مسلم اکبری مسئول کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران ضمن اعلام آمادگی برگزاری دوره های آموزشی استاژ ارتقاء درجه دان و مربیگری و داوری درجه 3 و 2  در این زمینه برنامه ریزی انجام گردیده و کمیته دفاع شخصی هیات جودو استان آمادگی لازم را دارا می باشد.

وی با اشاره به اهمیت آمادگی جسمانی  دفاع شخصی گفت: با توجه به مجوز  صادره از وزارت ورزش جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح تمامی فعالیت‌ها در حوزه دفاع شخصی در کشور زیر نظر فدراسیون جودو می باشد  و در استان مسئولیت آن  هیات جودو مازندران می‌باشد و هر گونه فعالیت خارج از چارچوب قانونی در حوزه دفاع شخصی جلوگیری بعمل می‌ آید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.