کد خبر : 6949
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
124 views

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی بهار ۱۴۰۱ در جاده‌های شمال خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ محسن هاشمی درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان اظهار کرد: معمولا روزهای چهارشنبه شاهد افزایش حجم ترافیک در مسیرهای ورودی محورهای شمال هستیم به‌طوری‌که در محدوده هزارچم محور کندوان شاهد افزایش حجم ترافیک هستیم.

وی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، افزود: تردد تمامی تریلی از محور هراز نیز همچنان ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۲۷ خرداد ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسوول ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

هاشمی یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدسدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود، خاطرنشان کرد: چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد ، با هماهنگی ، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در پایان گفت: کاربران جاده‌ای و مسافران برای کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند و همچنین سایت WWW.۱۴۱.IRو اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.